اکران فیلم های "چ" و "روزگاری عشق و خیانت" در جشنواره فیلم فجر یاسوج

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: همزمان با سومین روز از سی و دومین جشنواره بین ‌‌‌المللی فیلم فجر در یاسوج، اکران فیلم ‌های "چ" و "روزگاری عشق و خیانت" آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین کمالوندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، ظهر امروز(19بهمن) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سومین روز از سی و دومین جشنواره بین‌‌‌المللی فیلم فجر در یاسوج عصرامروز با اکران فیلم ‌های "چ" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و "روزگاری عشق و خیانت" به کراگردانی داوود بیدل در سالن سینما هنر یاسوج اکران می شود.


کمالوندی گفت: در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یاسوج که از 17 بهمن ماه آغاز شده، 20 فیلم در سالن سینما هنر یاسوج در سه سانس اکران می‌ شود که در هر روز دو فیلم برای علاقه ‌مندان به ‌نمایش درمی ‌آید.


وی افزود: در روزهای گذشته علاقه مندان یاسوجی پس از سال ها توانستند در سینمای شهر شاهد فیلم های جشنواره فجر باشند.


این مسئول فرهنگی و هنری بیان داشت: علاقه‌ مندان و اهالی هنر و سینما با حضور در سالن سینما شهر یاسوج به استقبال اکران فیلم‌ های این جشنواره رفته ‌اند که در روز گذشته و به هنگام اکران فیلم "ردکارپت" بسیاری از آنها پشت درهای بسته ماندند.


کمالوندی گفت:امروز دو فیلم "چ" و "روزگاری عشق و خیانت" در نوبت‌های 16، 18 و 20 در سینما هنر یاسوج برای علاقه‌ مندان اکران می‌ شود.


پایان پیام/ 

کد خبر 341239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha