تقدیر استاندار یزد از حضور حماسه آفرین مردم در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد طی پیامی از حضور حماسه آفرین مردم دارالعباده در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد ، طی پیامی از حضور با شکوه مردم دارلعباده یزد در راهپیمایی 22 بهمن ماه تشکر و قدردانی نمود.


در این پیام آمده است:


در مطلع الفجر پیروزی حق بر باطل و سرآغاز حکومت الله بر زمین و در سالروز انفجار نور (یوم الله 22 بهمن) و در طلیعه معطرسی و ششمین بهار پیروزی، یکبار دیگر سیل خروشان امت بصیر و قهرمان موج آفرین عرصه شکوه و شوکت دیرینه شد، یکبار دیگر دریای طوفانی این ملت، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را مأیوس و ناامید نمود و به پیروی از رهبری، خیابانها و میادین همه شهرهای ایران اسلامی را به صحنه عزت و آزادگی مبدل ساخت و با آرمانهای امام راحل و همه شهیدان گلگون کفن تجدید میثاق کرد تا به استکبار جهانی ثابت نماید که تحریمها و تهدیدها حبابهایی است تهی و بسته های روی میزها چون دستهای پیشین به رسوایی باز میگردد.


مردم فهیم، سخت کوش و همیشه در صحنه دارالعباده نیز در این جریان عظیم و تحسین برانگیز غرور آفریدند و برگ زرین دیگری به کتاب عزت و مقاومت خود افزودند و غزل اقتدار و افتخار سرودند. اینجانب خالصانه از این حضور پرشور و کم سابقه مردم شریف استان تقدیر و تشکر می‌نمایم و عهد و پیمان خود و یاران و مدیران و همه همکاران دستگاه‌های اجرایی را با این مردم عزیز یادآور شوم تا با تمامی توان بیش از پیش در خدمت به آنها برای آبادانی و شکوفایی استان و شادابی مردم اقدام کنیم. درود خدا بر ملت عزیز و سلام خدا بر روان پاک شهیدان باد.


خداوندا به ما توفیق جلب عنایت خود کرامت فرما و انقلاب اسلامی ما را به انقلاب جهانی مصلح کل مهدی موعود (عج) متصل نما.
 

پایان پیام/

کد خبر 342651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha