مطبوعات سپر دفاعی کشور در برابر هجمه های سنگین رسانه های غربی هستند

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، از مطبوعات و خبرگزاری ها به عنوان سپر دفاعی کشور در برابر هجمه های سنگین رسانه های غربی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمدرضا ده بیدی پور، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، شب گذشته(3 اسفند) در آیین اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ های استان یزد و نخستین جشنواره منطقه ‌ای مطبوعات در سالن فرهنگ اداره کل ارشاد استان، گفت: مطبوعات و خبرگزاری ها سپر دفاعی کشور در برابر هجمه های سنگین رسانه های غربی هستند.

 

وی با اشاره به رسالت سنگین رسانه ها در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، اضافه کرد: مطبوعات و خبرگزاری ها باید با اطلاع رسانی به موقع و درست مانع از اطلاع رسانی اشتباه دشمنان به ملت شوند که این امر وظیفه ای خطیر است.

 

ده بیدی پور، ضمن تقدیر از کلیه کسانی که آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده اند، افزود: در مجموع 837 اثر به این جشنواره ارسال شد که از این بین 37 اثر به دلیل وجود مشکلاتی حذف و 799 اثر توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد داوری قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: این تعداد اثر مربوط به 396 نفر می باشد که 518 اثر از روزنامه های محلی و 125 اثر از خبرگزاری ها در این جشنواره حضور یافته اند.

 

وی با اشاره به حضور استان های کرمان و هرمزگان در اولین جشنواره منطقه ای مطبوعات و خبرگزاری ها، بیان کرد: از بین شرکت کنندگان در این جشنواره 27 نفر از استان های کرمان و هرمزگان و مابقی از استان یزد هستند.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، در پایان از زحمات مجدانه بهرام عبدالحسینی مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد جهت برگزاری این جشنواره تشکر کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 345958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha