گرامیداشت ایام فاطمیه حمایت از مظلومه ترین فرد عالم است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: گرامیداشت ایام فاطمیه حمایت از مظلومه ترین فرد عالم است که نشانه بیزاری جستن از ستم های ظالمان به خاندان پیامبر اکرم(ص)است.

حجت الاسلام صفر قربان پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ساماندهی برنامه عزاداری ایام فاطمیه در نوروز 93 به دلیل مقارن شدن با ایام عید باستانی از ویژگی خاصی برخورداراست و نیاز به درایت بیشتری دارد.


‌وی اظهار کرد: یکی از وظایف شورای هیئات مذهبی و همچنین متصدیان در برنامه های امور فرهنگی آن است که با توجه به ایام عید نوروز، توجه دادن و اطلاع رسانی به مردم از طریق تبلیغات مورد نیاز می تواند نقش مهمی در حفظ حرمت حضرت زهرا (س) و کم رنگ نشدن برنامه های ویژه روز شهادت آن حضرت داشته باشد.


حجت الاسلام قربانپور با بیان اینکه به روایتی صحیح تر شهادت حضرت زهرا(س)در فاطمیه دوم اتفاق افتاده است افزود:‌ کاروان غم و عزاداری دسته های سینه زنی چهاردهم فروردین در روز شهادت آن حضرت به راه می افتد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: باید با تبلیغات صحیح و ارائه راهکارهای مناسب برای انجام برنامه های ویژه ایام فاطمیه به ویژه روز شهادت آن حضرت از ورود برخی عقاید خرافی و نا آگاهانه پیشگیری کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 350165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha