برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان آرامش مردم در چهارشنبه آخرسال

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: کسانی که در روز و شب چهارشنبه آخر سال بخواهند امنیت مردم را مختل کنند با برخورد پلیس و دستگاه قضایی مواجه خواهند بود و تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، محمدرضا میرحیدری عصر روز گذشته (22 اسفند) در نشست خبری که در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: با توجه به نزدیک شده به ایام پایان سال و تعطیلات نوروزی سال 93، تمهیداتی از سوی پلیس اندیشیده شده است تا در این ایام مردم ما امنیت لازم را داشته باشند.
 

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات طرح جمع آوری سارقان بوده است که در این ارتباط سارقان سابقه دار و سارقانی که در یک دوره زمانی اقدام به سرقت مجدد کرده بودند و همچنین خرده فروشان مواد مخدر جمع آوری شدند.
 

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: افراد دستگیر شده به دستگاه قضایی معرفی شدند و برابر هماهنگی های صورت گرفته پرونده این افراد مفتوح است تا امنیت مردم به صورت مناسب تأمین شود.
 

وی با اشاره به تمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخرسال تصریح کرد: یکی دیگر از تمهیدات پلیس در ایام پایانی سال مربوط به چهارشنبه آخر سال است؛ از نگاه پلیس این موضوع یک معضل اجتماعی است و دستگاه های فرهنگی باید وظایف خود را در خصوص اصلاح جامعه انجام دهند تا سنت های غلط یا درست مشکلی برای جامعه نشود.
 

میرحیدری توضیح داد: عامه مردم برای نشاط و شادی و براساس رسومات گذشته در این موضوع حضور دارند ولی متأسفانه به دلیل کوتاهی دستگاه های مختلف دشمنان از این روزنه وارد شدند و آن را به معضل اجتماعی تبدیل کردند.
 

وی عنوان کرد: مسائل و مشکلات ناشی از این موضوع آسایش مردم را به مخاطره انداخته است که خوشبختانه با تلاش های دستگاه های مختلف این تلاش های مسموم دشمنان خنثی شد و از پیامدهای فجیع آن جلوگیری شده است.
 

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ما از اولیا می خواهیم طی این ایام نسبت به رفتارها و ارتباط فرزندان شان با دیگران حساسیت بیشتری داشته باشند و سعی کنند آنها را برگزاری شبی شاد راهنمایی کنند تا آرامش و امنیت نیز در کنار خانواده ها تداوم یابد.
 

وی اعلام کرد: پلیس تنها دغدغه تأمین امنیت و آرامش مردم را دارد و ما شادی مردم را می خواهیم، پلیس هیچ گونه مخالفتی با شادی و نشاط مردم ندارد بلکه تنها می خواهیم مردم با نشاط و آرامش بیشتری زندگی خویش را سپری کنند.
 

میرحیدری افزود: بی تفاوتی یا کوتاهی والدین در توجه و دقت در نظارت بر رفتار فرزندانشان گاهی علاوه بر ضرر مالی موجب صدمات جسمی نیز می شود به طوری که چهارشنبه آخر سال 91 در قزوین 41 مصدوم داشتیم که درمان برخی از این افراد هنوز هم ادامه دارد و برخی هم چهارشنبه آخر سال را با تجربه قطع عضو پشت سر گذاشتند.
 

وی یادآور شد: با تلاش های انجام شده تاکنون 300 هزار بسته مواد محترقه در استان قزوین کشف شده است که این میزان کشف توفیقی است که پلیس با همکاری مردم به دست آورده است.
 

فرمانده انتظامی استان قزوین تأکید کرد: در چهارشنبه آخر سال خط قرمز پلیس اقدام احتمالی عده معدود در انسداد مسیر عبور و مرور مردم است از این رو کسانی که در این روز و شب بخواهند امنیت مردم را مختل کنند با برخورد پلیس و دستگاه قضایی مواجه خواهند بود که در نتیجه تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت، میهمان ما خواهند بود.
 

وی خاطر نشان کرد: چهارشنبه آخر سال 92 با ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف است از این روز این انتظار وجود دارد که همچون سایر مناسبت ها، احترام به این ایام مورد دقت قرار گیرد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 352659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha