80 هزار دانش آموز ایلامی همیار  پلیس در نوروز هستند

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، گفت: 80 هزار دانش آموز به عنوان همیار پلیس، پلیس یار نوجوان و جوان در تعطیلات نوروزی پلیس را یاری می دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرهنگ محمد رسولی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، صبح امروز(25 اسفند) در همایش اعضای ستاد خدمات به مسافران نوروزی در ایلام، اظهار کرد: در این ایام با مشارکت همیاران پلیس با هدف کاهش سوانح ترافیک، سفر ایمن و سالم فعالیت خواهیم کرد.


وی، تصریح کرد: طرح پلیس راهور در 2مرحله از اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا نیمه اول فروردین سال 93 ادامه خواهد داشت.


سرهنگ رسولی، با اشاره به برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز در این ایام، بیان کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ، استفاده از تلفن همراه و عدم استفداه از کلاه ایمنی از مهمترین تخلفات حادثه ساز بوده که به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، اضافه کرد: شعار امسال پلیس راهور با عنوان "با گذشت و صبوری سفری ایمن را تجربه کنید" بوده و امید است رانندگان با عمل به قوانین و مقررات رانندگی، ایمنی و سلامت را برای خود و دیگران به ارمغان آورند.


وی، خاطرنشان کرد: از 17 اسفند تا 17 فروردین سال آینده رانندگانی که مرتکب تخلف نشوند با ارسال پیامک بدون متن به شماره 200005 می توانند از طرف پلیس راهور این استان هدایایی دریافت کنند.


گفتنی است، رژه خودرویی، افتتاح پست های نوروزی، و رونمایی از آرم ستاد خدمات اجرایی استان ایلام از برنامه های جانبی این همایش بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 353286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha