ماهواره زمینه ساز مفاسد اخلاقی/افزایش جمع آوری ماهواره در سال 93

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اقدامات امسال و برنامه های سال 93 پلیس اصفهان اظهار داشت:‌ ماهواره زمینه ساز مفاسد اخلاقی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان اصفهان، سردار سرتیپ عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان، امروز "25 اسفند" در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تلاش های پلیس در یازده ماه امسال، گفت: جرائم خشن در استان اصفهان 10 درصد کاهش و بالغ بر 85 درصد از این دسته از جرائم کشف شده که بالغ بر 80 درصد کشفیات به روش علمی بوده است.

 

وی به رشد 65 درصدی کشفیات مواد مخدر در این استان اشاره کرد و افزود: امسال 100 باند توزیع مواد مخدر توسط پلیس اصفهان متلاشی شده و 35 تن مواد مخدر کشف شده و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر 58 درصد نسبت به زمان مشابه خود افزایش یافته است.

 

وی با اشاره به تلاش های پلیس در مبارزه با قاچاق گفت: دو میلیون لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده و 25 درصد افزایش مجرمین کالای قاچاق در این استان را توسط عوامل نیروی انتظامی استان اصفهان در سال 92 شاهد بوده ایم.

 

سردار آقاخانی، ادامه داد: کشفیات سرقت در یازده ماه امسال افزایش یافته و در دستگیری سارقین افزایش 21 درصدی را داریم که برخورد با سرقت های خرد که از جمله دغدغه های مردم است از اولویت های مهم پلیس و پیشگیری از سرقت های خرد و سارقین سرقت های خرد در سال 93 است.

 

وی اضافه کرد: بالا بردن شاخص کشفیات در صورت عدم موفقیت در پیشگیری دنبال می شود تا اینکه در کمترین زمان مجرمان دستگیری شوند.

 

کاهش 15 درصدی تصادفات امسال نسبت به سال گذشته

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با اعلام موفقیت استان و کسب عنوان اول در کاهش تصادفات فوتی،‌ تصریح کرد: تصادفات در یازده ماه امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است.

 

وی ساماندهی امور ترافیکی در حوزه راه و شهرها را با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس را از اولویت های پلیس در سال 93 عنوان کرد و افزود: در سال 93 با انجام اقدامات ترافیکی کاهش تصادفات را پیش بینی می کنیم.

 

افزایش جمع آوری ماهواره در سال 93

 

سردار آقاخانی، با اشاره به عواقب ناشی استفاده از مواد مخدر، گفت: ماهواره زمینه ساز مفاسد اخلاقی است و اعتقادات دینی را کمرنگ می کند.

 

وی افزود: افزایش جمع آوری ماهواره در سال 93 و برخورد با دارندگان ماهواره از برنامه های مهم پلیس در ارتقای سلامت و امنیت اجتماعی است.

 

تعریف 11 اولویت برای سال 93

 

وی با اشاره به دیگر اولویت های پلیس در سال آینده گفت: پیشگیری از سرقت به عنف و دستگیری سارقین به عنف، بالابردن شاخصه کشفیات، مبارزه با توزیع کنندگان خرده مواد، مبارزه با باندهای مبارزه با مواد مخدر،‌مبارزه با معتادین ولگرد، ارتقای سطح امنیت اخلاقی با طرح های فرهنگی و عملیاتی، مبارزه با مفسدان اقتصادی، برخورد با ارازل اوباش را از دیگر اولویت های نیروی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد.

 

وی به اولیت ها و برنامه های درون سازمانی پلیس اشاره کرد و گفت: ادامه طرح کیفی سازی کلانتری ها و پاسگاه ها(مکنا)، تعالی رفتار با مردم، آموزش چهره به چهره مردم توسط پلیس در مساجد و برگزاری جلسات فصلی با ائمه جمعه از برنامه های سال آینده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 353334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha