آمادگی کامل کمیته های 14گانه ستاد سفرهای نوروزی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی با تشکیل کمیته های 14 گانه در مرکز استان و شهرستان ها به میهمانان و گردشگران نوروزی خدمات ارائه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، دکتر سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (27 اسفند) در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان، گفت:نحوه برنامه ریزی، مدیریت و فعالیت متولیان امور مربوط به میهمانان نوروزی این استان از شاخص های ارزیابی عملکرد قرار می گیرد و دستگاه های اجرایی برتر معرفی و از آنها تجلیل خواهد شد.


خادمی افزود: این ارزیابی در زمینه اسکان مناسب، اطلاع رسانی مطلوب، زیباسازی محیط، ارایه خدمات بهداشتی و درمانی و حفظ امنیت است.

وی با بیان این که این استان خود را برای استقبال گرم و صمیمی و ارائه خدمات شایسته به گردشگران، مهمانان نوروزی و مردم از هم اکنون آماده کرده است نسبت به مشارکت تمام نهادهای دولتی در فراهم کردن شرایط لازم برای تامین رفاه حال مسافران نوروزی در این استان تاکید کرد.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: علاوه بر هتل ها، مهمانپذیرها، مسافرخانه ها و کمپینگ های اقامتی، 12 پایگاه اسکان نوروزی در قالب 191 آموزشگاه و یک هزار و 472 کلاس درس از 28 اسفند 92 تا 13 فروردین 93 پذیرای میهمانان نوروزی استان هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه از 22 تا 26 اسفند 92 و 12 تا 16 فروردین 93 به عنوان ایام فاطمیه اول و دوم نام گذاری شده، در برگزاری برنامه های نوروز حرمت این ایام حفظ شود.

خادمی افزود: کهگیلویه و بویراحمد چهار راه مرکز کشور به منطقه جنوب و به دلیل تنوع آب و هوایی و شرایط اقلیمی برای گردشگران بخصوص اکوتوریسم و طبیعت گردی از جایگاه خاصی برخوردار است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: با توجه به اینکه سالانه بر تعداد گردشگران افزوده می شود، پیش بینی می کنیم به دلیل نزول رحمت الهی و شرایط بهاری خوبی که استان دارد، امسال میزبان گردشگران زیادی از استان های همجوار و کشور باشیم .

خادمی با بیان این که برای رفاه حال شهروندان و میهمانان، ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی با کمیته 14 گانه در استان و متناظر آن در همه شهرستان ها تشکیل و در تلاشند تا زمنیه برای خدمات رسانی به مردم، میهمانان و گردشگران به نحو شایسته ای فراهم گردد، افزود: این کمیته ها در ایام تعطیلات نوروزی به طور شبانه روزی فعال و آماده پاسخگویی هستند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: کار شناسایی همه نقاط خوب گردشگری، مکان های اسکان، جایگاه های تامین امکانات از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها و بسته های فرهنگی به گردشگران اعلام می شود .

پایان پیام/

کد خبر 353898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha