جامعه سالم نیازمند خانواده سالم است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری مرکزی گفت: جامعه سالم نیازمند خانواده سالم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، زهرا فرجی، مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری مرکزی امروز(27فروردین) در نشست خبری برنامه های ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن و مادر گفت: زنان دارای جایگاه والایی هستند و نسل سالم در گرو پرورش فرزندانی نیکو است که در دامن مادران رشد می یابند.


وی افزود: مهر و محبت و از خودگذشتگی درزنان سبب گرم نگه داشتن محفل خانواده است و خانواده نیز به عنوان رکن اصلی و اساسی در جامعه نیازمند محبت و شادابی است.


فرجی ضمن برشمردن عناوین روزهای هفته زن ادامه داد: 13ستاد در استان برای بزرگداشت این هفته فعال شده و تاکنون شش جلسه کاری با 21دستگاه اجرایی استان دایر شده که در آن جلسات سرفصل ها و محورهای روز مادر تدوین شده است.


مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری مرکزی گفت: یکی از سیاستگذاری دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای جایگاه زنان و افزایش سطح توانمندی بانوان است.


وی افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی، همایش های سبک زندگی اسلامی ایرانی، تجلیل از مادران شاهد،‌ حافظ و نمونه استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، عیادت از بانوان خانه سالمندان و روستایی از جمله برنامه های ستاد بزرگداشت روز زن است.


فرجی اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای بانوان استان مرکزی نیز در هفته بزرگداشت مقام زن با یکصد غرفه و حضور دستگاه های اجرایی استان در بخش های صنایع دستی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، طراحی لباس، معدن و صنعت، تولید، بازرگانی، بیمه و مراکز آموزشی و بخش های دیگر در نمایشگاه های دایمی استان مرکزی برپا می شود.


در پایان این جلسه مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری مرکزی به سوالات خبرنگاران در خصوص سایر فعالیت های این اداره کل، آمار طلاق، انجمن های بانوان پاسخ داد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 359266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha