توجه به فعالیت های فرهنگی امری ضروری است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: توجه به فعالیت های فرهنگی در بین نسل جوان امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، امروز(1 اردیبهشت) در جمع دانش آموزان دبیرستان علوی اراک با تبریک ایام میلاد حضرت زهرا(س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) الگو گیری از این بزرگان را ضروری دانست.


وی با اشاره به اینکه توجه به فعالیت های فرهنگی در جامعه اسلامی ضروری است، ادامه داد: اهمیت دادن به مسائل فرهنگی جامعه و احیای فرهنگ دین مبین اسلام امری ضروری و حلال بسیاری از مشکلات جامعه است.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه ارتقای فرهنگ عمومی نیازمند عزم ملی دانست و بیان کرد: ارتقای این فرهنگ متعالی نیازمند عزم و اراده اقشار مختلف اعم از پیر و جوان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بیان کرد: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و ماموریتی سنگین در این راستارا بر عهده دارند.


وی اظهار کرد: معلمان نیز که تربیت آینده سازان و مدیران آینده ایران اسلامی را بر عهده دارند باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.


این مقام ارشد استان در ادامه با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همواره در صدد ضربه زدن به فرهنگ ناب اسلامی هستند و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نمی کنند.


وی اظهار کرد: دانش آموزان باید خود را به سلاح علم و ایمان مسلح کرده تا توطئه های دشمنان را خنثی کنند.


پایان پیام/

کد خبر 360787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha