کسب رتبه کشوری استان مرکزی در اجرای طرح مدیریت کیفیت

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان مرکزی از کسب رتبه چهارم کشوری نیروی انتظامی استان در اجرای طرح مدیریت کیفیت با عنوان "مکنا" خبر داد.

سردار عزیز الله ملکی، فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به گسترده فعالیت های پلیس در بخش های مختلف به ویژه خدمت رسانی به شهروندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: در حوزه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان طرح مدیریت کیفیت نیروی انتظامی تحت عنوان طرح "مکنا"، در راستای ایجاد کیفیت ترقی سازمانی در ناجا سال گذشته در کلانتری های سطح استان مرکزی به مرحله اجرا درآمد.


وی اضافه کرد: این اقدام ارزنده در استان مرکزی منجر به کسب رتبه چهارم در سطح کشور شد که این نشان از تلاش و کوشش پلیس در امر خدمت رسانی به مردم است.

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش از رضایتمندی 93 درصدی مردم از مرکز فوریت های 110 پلیس استان مرکزی در سال گذشته نیز خبرداد و گفت: افزایش مرکز فوریت های 110 از 4 خط به 6 خط و پاسخگویی شبانه‌روزی به خطوط تلفن این مرکز، ارتقا سطح کیفی برخورد با تماس گیرندگان از طریق آموزش و حضور به موقع پلیس در محل وقوع حادثه یا جرم از مهم‌ترین اقدامات این مرکز در سال 92 بوده است.


سردار ملکی افزود: ارتقا سطح کیفی و کمی پلیس در برخورد با جرایم مختلف در سطح استان مرکزی و عملکرد مجموعه انتظامی به خصوص در حیطه ماموریت های فوری و عملیاتی رضایتمندی مردم این استان را در سال گذشته به همراه دارد.


وی همچنین از کسب رتبه اول در حوزه اماکن طی دو سال متوالی توسط استان مرکزی خبر داد و گفت: این امر بیانگر تلاش بی وقفه و شبانه روزی پلیس استان در عرصه ارتقا امنیت است.


سردار ملکی افزود: کاهش 40 درصدی فوتی های ناشی از تصادفات در سطح استان، کشف 652 کیلوگرم انواع مواد مخدر، افزایش 89 درصدی میزان کشف نسبت به وقوع سرقت و کشف 107 فقره کلاه برداری از اقدامات پلیس استان مرکزی در سال جاری است.


فرمانده انتظامی استان مرکزی بر اهمیت حضور و همکاری دستگاه های اجرایی استان با پلیس تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی برای کسب موفقیت های بیشتر در زمینه برخورد با جرایم و ارتقا سطح احساس امنیت در بین مردم نیازمند حضور سایر دستگاه های اجرایی در کنار خود است.


این مقام ارشد انتظامی استان جلوگیری از سرقت، مواد مخدر، امنیت اخلاقی، برخورد با اراذل و اوباش و رشد تعالی اخلاق سازمانی را پنج اولویت پلیس در سطح استان مرکزی دانست و ادامه داد: امید است این مهم با همکاری و همراهی مردم و مسئولان محقق شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 365662

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha