توزیع 1200 نسخه پرسشنامه مسابقه کتابخوانی «پیام ماندگار» در فومن

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از توزیع یک هزار و 200 نسخه از پرسشنامه مسابقه کتابخوانی «پیام ماندگار» همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سطح این شهرستان خبر داد.

حسین شهیدزاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: همزمان با بیست و پنجمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، یک هزار و 200 نسخه از پرسشنامه مسابقه کتابخوانی «پیام ماندگار» از دهم خرداد ماه سال جاری در سطح شهرستان فومن توزیع می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این مسابقه از وصیت‌نامه عبادی و سیاسی حضرت امام (ره) طراحی شده که در انجمن‌ها، کتابخانه‌های عمومی و مراکز فرهنگی فومن توزیع می‌شود و تا 19خرداد ماه افراد می‌تواند در این مسابقه شرکت کند.

 

شهیدزاده، هدف از برگزاری این مسابقه را گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و پاسداشت آرمان­های بلند ایشان و انتقال پیام آن حضرت به جامعه و به ویژه نسل جوان عنوان کرد و گفت: به 14 نفر از برندگان به قید قرعه جوایز ارزنده فرهنگی اهدا می‌شود.
 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در ادامه به اهمیت جایگاه حضرت امام (ره) اشاره و تاکید کرد: جایگاه امام خمینی(ره) نه تنها به عنوان معمار کبیر انقلاب و رهبر نهضت اسلامی بلکه به عنوان عالم مؤمن و متعبد متخصص در معارف دینی در بررسی رهنمودهای ایشان در وصیت‌نامه حائز اهمیت است.

 

وی اظهار کرد: وصیت‌نامه الهی سیاسی امام یک سند افتخار برای کشور و ملت ما است و در جای جای این وصیت‌نامه، امام خمینی (ره) رهنمون­های بسیار دقیقی ارائه داده‌اند.

 

شهیدزاده با اشاره به اینکه وصیت‌نامه امام خمینی(ره) ‌از قوی‌ترین و بهترین مواریث معنوی آن امام و راهنمای ملت در همه مسائل و رویدادهاست، خاطرنشان کرد: وصیت‌نامه حضرت امام(ره)، یک دستورالعمل ملی برای پیشرفت، توسعه و سربلندی کشور ایران است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در ادامه، افزود: همه ما وظیفه داریم اوصیای راستین این وصیّت‌نامه الهی، همه مضامین بلند و آموزنده آن را به دقّت عمل کنیم و به دیگران به ویژه نسل جوان انتقال دهیم.

 

وی برگزاری عصری با شعر تحت عنوان در سوگ آفتاب، برپایی نمایشگاه‌های عکس و خوشنویسی، همکاری با ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) در شهرستان، طراحی و توزیع پوستر منقش به عکس امام و آیت الله احسان‌بخش را از دیگر برنامه‌های این اداره به‌مناسبت نیمه خرداد دانست.

 

پایان پیام/

کد خبر 371987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha