توجه به سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان ضروری است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: توجه به سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان امری لازم و ضروری است.

سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اهمیت اجرای طرح سنجش نوآموزان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: توجه به آموزش و سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان امری ضروری و در بعد رسالت انبیاء بوده است.


وی با اشاره به اینکه همه مدیران و مسئولان آموزش و پرورش موظف به پشتیبانی و حمایت همه جانبه از اجرای طرح سنجش نوآموزان هستند، ادامه داد: آینده سازان ایران اسلامی باید مورد سنجش قرار گرفته تا با سلامت کامل به درس و تحصیل پرداخته تا بتوانند آینده درخشانی را برای ایران اسلامی رقم بزنند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: در اجرای طرح سنجش توجیه و تبلیغ مناسب در حوزه والدین نیز لازم و ضروری است.

 

این مقام مسئول طرح سنجش را اولین گام در آغاز آموزش و پرورش رسمی دانست و ادامه داد: این مهم باید با دقت و حساسیت لازم اجرا شود و در این خصوص همکاری در حوزه آموزش و پرورش، سلامت و بهداشت می تواند باعث تحقق اهداف طرح سنجش باشد و باید همه ادارات آموزش و پرورش پشتیبانی همه جانبه و لازم از طرح سنجش را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در طرح سنجش نوآموزان امسال 19 پایگاه راه اندازی شده است، ادامه داد: از این تعداد 10 پایگاه آن درجه یک و 9 پایگاه درجه دو است که 3 پایگاه آن سیار روستایی هستند.


این مقام مسئول با بیان اینکه نوبت دهی از سوم خرداد ماه شروع شده است و از 24 خرداد طرح به طور رسمی آغاز خواهد شد که تا پایان شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت، گفت: مبلغ یکصد هزار ریال وجه از هر نوآموز دریافت می شود.


پایان پیام/

کد خبر 372460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha