بی حجابی در جامعه نشأت گرفته از فاصله گرفتن از فرهنگ مهدویت است

خبرگزاری شبستان: شهردار لنده گفت: مسئله بی حجابی در جامعه نشأت گرفته از الگو پذیری از سبک زندگی غربی و فاصله گرفتن از فرهنگ مهدویت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد تقی تقی زاده، شهردار لنده امروز (18 خرداد) در نشست "مهدویت و سبک زندگی اسلامی" که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، به نقش مهدویت در جامعه اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی ما با الهام گیری از نهضت سرخ حسینی و در امتداد آن ترویج فرهنگ مهدویت هموراه تلاش کرده است.

وی افزود: ترویج فرهنگ مهدویت و تغییر نگاه جامعه به منتظر بودن برای حضور و ظهور حضرت بقیه الله (عج) باید در جامعه حاکم شود.

تقی زاده تصریح کرد: مسئله بی حجابی در جامعه نشأت گرفته از الگو پذیری از سبک زندگی غربی و فاصله گرفتن از فرهنگ مهدویت است.

این مسئول تاکید کرد: تغییر سبک زندگی یکی از چالش هایی است که جامعه را تهدید می کند و همه ما باید با تغییر سبک زندگی اسلامی آن را حفظ کنیم.

تقی زاده ادامه داد: باید ما به گونه ای رفتار کنیم که لباس پوشیدن و گفتار و کردار ما به عنوان یک جامعه اسلامی برای الگو برداری غرب صادر شود نه این که یک کشور وارد کننده فرهنگ و سبک زندگی غربی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سبک زندگی ایرانی اسلامی ما برگفته از نهضت خونین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و هیچ گاه این سبک و نوع زندگی از ما گرفتنی نیست .

شهردار لنده گفت: تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی در خصوص ازدواج، طلاق و عدم رغبت والدین به فرزندآوری از مهم ترین مباحثی است که باید به آن توجه جدی کرد.

پایان پیام/
 

کد خبر 374252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha