وضعیت ترافیکی در نیمه شعبان ساماندهی می‌شود/رسیدگی به وضعیت پارکینگ‌ها

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم با بیان اینکه وضعیت ترافیکی در نیمه شعبان را ساماندهی خواهیم کرد گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و ساماندهی وضعیت پارکینگ‌ها هم در اولویت کاری ما قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سرهنگ احمد پوربافرانی دوشنبه شب (19 خرداد) در جلسه ستاد تسهیلات امور زائران که ویژه نیمه شعبان برگزار شد گفت: برای استقبال از زائران و ارائه خدمات به آنها تمهیدات لازم انجام شده و امیدواریم که بتوانیم خدمات رسانی خوبی را ارائه کنیم.


وی گفت: جلسات بسیاری پلیس راهور و نیروی انتظامی برگزار کرده‌اند و تذکرهای لازم نیز ارائه شده و آماده استقبال از زائران هستیم.


جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: نقشه سه بعدی تهیه شده و امسال پوشش انتظامی و ترافکی تمام محورهای منتهی به مسجد مقدس جمکران و سطح استان انجام خواهد شد.


سرهنگ پوربافرانی بیان داشت: یکی از موضوعاتی که هر ساله با آن مواجه هستیم حضور گسترده زائران مسجد مقدس جمکران در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) است که باید تمهیدات ترافیکی در هسته مرکزی شهر نیز انجام شود که پلیس در این زمینه نیز برنامه‌ریزی کرده است.


وی با بیان اینکه وضعیت ترافیکی در نیمه شعبان را ساماندهی خواهیم کرد گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و ساماندهی وضعیت پارکینگ‌ها و پارکسوارها نیز در اولویت کاری ما قرار دارد.


جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تمامی ایستگاه‏‌‏های صلواتی و غرفه‌های عرضه مایحتاج عمومی و اقلام فرهنگی باید پیش از اعمال محدودیت‏‌‏ها مجوزهای لازم برای استقرار را کسب کرده باشند.


سرهنگ پوربافرانی عنوان داشت: این ایستگاها باید تا روز چهارشنبه درخواست‌های خود را ارائه کرده و مجوزهای لازم را کسب کنند تا به مشکل بر نخوریم.
پایان پیام/

کد خبر 374868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha