مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی تمدید شد

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، از تمدید مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی خبر داد.

محمدرضا دهبیدی پور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی در استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و در نظر گرفتن زمان مناسب جهت تمدید مهلت ارسال آثار در تقویم اجرایی جشنواره، آخرین مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد را تا اول مردادماه تمدید کردیم.


وی زمان برگزاری این جشنواره را 10شهریور لغایت 12شهریور اعلام کرد و افزود: تمدید مهلت ارسال آثار کمک خواهد کرد تا فیلمسازان زمان کافی برای تولید آثار، تکمیل و رفع نواقص آثار خود و ارسال به دبیرخانه جشنواره را در اختیار داشته باشند.


وی ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور آثار فاخر و قابل تاملی در خصوص امام رضا(ع) و سبک زندگی رضوی از هنرمندان کشور و به خصوص هنرمندان استان در این جشنواره باشیم.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری این جشنواره در 2 بخش اصلی فیلم کوتاه و مستند خبر داد و اظهار داشت: طبق مقررات جشنواره حداکثر زمان فیلم های کوتاه بخش داستانی و مستند 30 دقیقه است.


وی با اشاره به بخش های جنبی نهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی تصریح کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، برگزاری کارگاه های تخصصی و مروری بر آثار یک فیلم ساز مطرح در حوزه فیلم کوتاه از مهم ترین این برنامه هاست.


دهبیدی پور اظهار داشت: مراسم اختتامیه و معرفی نفران برتر نهمین جشنواره فیلم رضوی 13 شهریور برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 376683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha