اهتمام به کانون های مساجد در جامعه آثار و برکات قابل توجهی خواهد داشت

خبرگزاری شبستان:عضو فراکسیون وقف،منزلت امامزادگان و مساجدتقویت پایگاههای دینی همچون کانون های مساجد را زمینه ساز ترویج دینی در جامعه عنوان کرد و گفت: خروجی اهتمام به این مجموعه درجامعه ملموس ومشهود خواهد بود.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا، عضو فراکسیون وقف، منزلت امامزادگان و مساجد با اشاره به نقش تاثیرگذار پایگاههای دینی همچون کانون های فرهنگی هنری مساجد در ترویج فرهنگ دینی به خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت:  یکی از تلاش های فراکسیون مساجد، وقف و منزلت امامزادگان در مجلس شورای اسلامی تلاش در راستای تقویت این مراکز است و در تصویب بودجه سال 1393 نیز سعی شد که به مساجد توجه ویژه ای صورت گیرد. 

وی خاطر نشان کرد: تقویت پایگاههای دینی همچون کانون های فرهنگی هنری مساجد، زمینه ساز، ترویج  فرهنگ دینی است و آثار و برکات زیادی خواهد داشت، از اینرو مجلس شورای اسلامی، همواره اهتمام به تقویت این مراکز داشته است، از طرفی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرچقدر بیشتر مورد توجه قرار گیرند، خروجی و آثار آن را در جامعه خواهیم دید.

حجت الاسلام سبحانی نیا با اشاره به در پیش بودن ایام اوقات فراغت، بر لزوم برگزاری برنامه های جاذبه مند و هدفدار در این مراکز تاکید کرد و گفت: فعالیت های مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در راستای دین باشد تا تاثیرگذار بر جوانان و نوجوانان باشد.

عضو فراکسیون وقف، منزلت امامزادگان و مساجد همچنین تصریح کرد: برای تاثیرگذاری بیشتر این مراکز باید حمایت ها از این مراکز بیشتر شود، زیرا که هیچ مرکزی نمی تواند به اندازه این کانون ها برای مردم اعتماد بخش و اطمینان بخش باشد.


پایان پیام/

کد خبر 376763

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha