طرح سنجش راهی برای کمک به بهبود کیفی و یادگیری نو آموزان

خبرگزاری شبستان: معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: اجرای طرح سنجش راهی موثر در راستای کمک به بهبود کیفی و یادگیری نوآموزان است.

احمد شاهقلی، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دلیجان با اشاره به اجرای طرح سنجش نو آموزان این شهرستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این طرح در شناخت سلامت روانی و جسمی دانش آموزان و پیشرفت تحصیلی و تربیتی آنان در آینده بسیار تاثیرگذار است.


وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح کمک به بهبود کیفی و یادگیری نوآموزان است، ادامه داد: حدود 850 نفر نوآموز بدو ورود به دبستان در شهرستان دلیجان مورد تست سنجش قرار خواهند گرفت.


این مقام مسئول با بیان اینکه طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان 31 خرداد سال جاری در شهرستان دلیجان آغاز شده است، ادامه داد: آموزشگاه شهید آوینی این شهرستان مجری طرح است و در این طرح دانش آموزان بدو وردو به دبستان مورد تست سلامت قرار خواهند گرفت.


معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دلیجان اضافه کرد:طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان با توجه به تمهید مقدمات قبلی و طرح در شورای آموزش و پرورش در حال اجرا است و نوآموزان در زمینه های بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، معاینات عمومی پزشکی و دهان و دندان مورد معاینه قرار می گیرند.


شاهقلی بیان کرد: خانواده ها می توانند جهت انجام تست نوآموزان خود به آموزشگاه شهید آوینی به آدرس دلیجان خیابان علامه عبدالهادی دلیجانی مراجعه و یا با شماره تلفن 44225277 تماس بگیرند.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 378553

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha