هفتم تیر، اوج تقابل حامیان ولایت فقیه با معاندین و منافقین است

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و تبلیغی سپاه پاسداران کشور گفت: هفتم تیر، اوج تقابل حامیان ولایت فقیه با معاندین و منافقین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار محمدعلی آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغی سپاه پاسداران کشور امروز(7تیر) در مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و شهید چمران و شهدای هفتم تیر گفت: دشمنان با به شهادت رساندن بزرگمردان در هفتم تیر نتوانست جلو پیشرفت اسلام و انقلاب اسلامی را بگیرد.


وی ادامه داد:‌ مقام معظم رهبری بر موضوع فرهنگ در شعار سال 93 تاکید ویژه‌ای داشته‌اند به لحاظ اینکه فرهنگ یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری است و اینکه طی سال های اخیر مورد غفلت هایی قرار گرفته است.


سردار آسودی گفت: تهدیدات نرم و تهدیدات فرهنگی از مسائل اولویت‌دار نظام است ‌که در این راستا آگاهی رسانی و بصیرت‌دهی به جامعه نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمن دارد.


معاون فرهنگی و تبلیغی سپاه پاسداران کشور افزود:‌ خون شهدای هفتم تیر پاسدار و محافظ انقلاب است و خون این شهیدان والامقام در مسیر پیش‌برندگی انقلاب اسلامی نیز تاثیرگذار بود.


در ادامه این همایش رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: شهید جان خود را در راه مبارزه با استکبار و بدخواهان نظام اسلامی، تقدیم انقلاب کرد.


حجت الاسلام عباس هاشمی افزود: شهید چمران میدان دار عشق و شهادت است وزمانی که درلبنان بود به فرمان امام خمینی(ره) به ایران آمد و در راه اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران شهید شد.


وی افزود: منافقان بر این باور بودند که شهید بهشتی و 72 تن از میان بروند می توانند به اهداف شوم خود دست یابند ولی به خواست و یاری خداوند نیت شوم آنان برعکس شد، انقلاب ماندگار و منافقان کوردل ماندند.


لازم به ذکر است، پنج شهید به نام های شهید حجت الاسلام علی هاشمی سنجانی، شهید دکتر غلامرضا دانش آشتیانی، شهید محمدحسین صادقی، شهید محمود بالاگر و شهید علی اصغر آقازمانی از شهدای استان مرکزی در حادثه هفتم تیر بودند که مسن ترین و جوان ترین شهدای این حادثه نیز از استان مرکزی محسوب می شوند.


پایان پیام/
 

کد خبر 380375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha