6 بقعه متبرکه شهرستان دلیجان مجری طرح ضیافت الهی

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان از اجرای طرح ضیافت الهی در 6 بقعه شاخص این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا آسوده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در 6 بقعه شهرستان دلیجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه بقاع متبرکه در ماه مهمانی الهی بیشتر از سایر اوقات سال میزبان مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی هستند، افزود: این طرح ویژه ماه مبارک رمضان است که در آستان مقدس امامزاده زبیده خاتون (س)، امامزاده حمزه (ع) روستای کروگان جاسب، امامزادگان اسحاق و عیسی(ع) روستای بیجگان جاسب، امامزادگان حوریه خاتون و کاظمه خاتون(س) روستای سینقان و قتلگاه علی بن محمد الباقر(ع) برگزار می شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به اشاره به اینکه ویژه برنامه طرح ضیافت الهی از هشتم تیرماه جاری آغاز می شود، ادامه داد: این طرح با حضور گسترده افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار و تا هفتم مرداد ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.


حجت الاسلام آسوده اقامه نماز جماعت،غبارروبی و عطرافشانی، حضور قاری مصری، برگزاری مراسم لیالی قدر ، پاسخ به سوالات شرعی و اعتقادی را از جمله برنامه های فرهنگی بقاع متبرکه این شهرستان در ماه مبارک رمضان دانست.


رئیس ادراه اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان بهره مندی از مبلغین بومی و اعزامی از سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی و برگزاری جلسات سخنرانی، قرائت قرآن و جز< خوانی قرآن کریم زا از دیگر برنامه های ماه رمضان دانست.

حجت الاسلام آسوده بیان کرد: همچنین آئین ترتیل خوانی در آستان مقدس امامزاده زبیده خاتون (س) و قتلگاه علی بن محمد الباقر(ع) و برگزاری جلسات تفسیر قرآن در امامزاده زبیده خاتون(س)  در طول ماه رمضان برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 380403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha