گفتمان نمازشناسی ویژه جوانان هلال احمر در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری شبستان: گفتمان نمازشناسی ویژه جوانان با مشارکت ستاد اقامه نماز استان و جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور بیش از 200 نفر از اعضای جوانان در محل سالن اجتماعات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، بهرام غیبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، پیش از ظهر امروز در گفتمان نمازشناسی به اهمیت موضوع نماز در بین جوانان پرداخت و اظهار کرد: نماز به عنوان یک موهبت الهی است و باید سعی کنیم این دوره ها موجب تقویت روحیه جوانان شود.


غیبی، با بیان این  مطلب که بیشتر مخاطبان هدف گذاری شده در جمعیت هلال احمر قشر جوان است، افزود: آموزش این اصل مهم در بین جوانان و رویکرد آن از ضروریات جامعه امروزی است.


وی، عامل اصلی توجه به جوانان را شکل گیری شخصیت هر فرد در مقطع جوانی و شفافیت و حساسیت این قشر دانست و عنوان کرد: باید به روحیه تاثیرپذیری جوانان و ارتقا نقش آن در جامعه توجه کرد.


در ادامه این مراسم، حجت الاسلام عبداله بحرینی، استاد حوزه و دانشگاه قم به بررسی نقش نماز در رشد و تعالی جوانان پرداخت و از اهتمام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در برگزاری چنین نشست هایی تقدیر و تشکر کرد.


استاد مرکز تخصصی نماز قم، با اشاره به اینکه بیشترین یاران امام زمان (عج) جوانان هستند تصریح کرد: جوانان جایگاه واقعی خود را بشناسند و مراقب کسانی باشند که در جهت کاهش و تخریب این جایگاه در بین جوانان کشورمان هستند.


حجت الاسلام بحرینی، غفلت را بیماری شایع جوانان جوامع امروز بیان کرد و نماز را عامل مهمی برای جلوگیری از بیماری نسل جوان دانست و خاطر نشان کرد: نماز به عنوان رکن رستگاری انسان در دنیا و آخرت است و اگر نماز هر فرد در جامعه درست و شایسته باشد در سایر زمینه ها می تواند به مرحله رستگاری و حرکت عبودی ارزشمند دست پیدا کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 380723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha