مشاوره طب قرآنی هر شب در نمایشگاه قرآن کریم

خبرگزاری شبستان؛ غرفه وزارت بهداشت در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تحت عنوان "طب قرآن" مشغول به فعالیت است.

مظاهری مسئول غرفه وزارت بهداشت در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: غرفه طب قرآن بر اساس پژوهشهای قرآنی در زمینه طب قرآنی در طول ماه مبارک رمضان آماده ارائه مشاوره های طب سنتی اسلامی به روزه داران است.
وی گفت: این غرفه توسط معاونت طب سنتی وزارت بهداشت و با همکاری انجمن علمی طب سنتی در نمایشگاه قرآن دایر گردیده و به مشاوره تغذیه و اصول صحیح زندگی و توزیع بولتن هایی در رابطه با طب قرآنی ایرانی و زندگی سالم و معرفی درمانگاه ها و پزشکان و کتابهای مورد تایید طب سنتی می پردازد.


مسئول غرفه طب قرآنی خاطر نشان کرد: همچنین از کسانی که پژوهشگر در زمینه طب قرآنی هستند نیز ثبت نام به عمل می آید تا بتوانیم این افراد را در این زمینه منسجم کنیم.
وی در مورد جلسات مشاوره ای گفت: هر شب مشاوره در زمینه طب سنتی اسلامی از ساعت 18 لغایت 22:30 برگزار می شود، همچنین جلسات سخنرانی آموزشی از ساعت 21:15 الی 21:45 دقیقه توسط اساتید و به صورت عمومی برگزار می گردد.
وی در پایان ضمن اعلام برگزاری مسابقات پیامکی گفت: غرفه طب قرآن در تاریخ 11 تیر نشست تخصصی با عنوان "قرآن، طب و تغذیه" با حضور دکتر فرج زاده برگزار خواهد شد که این برنامه از ساعت 18 آغاز می شود.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 381000

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha