اعمال محدودیت های ترافیکی مراسم روز قدس در اراک

خبرگزاری شبستان: رِئیس پلیس راهور استان مرکزی از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی برای برگزاری راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در اراک خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل امیدی، رئیس پلیس راهور استان مرکزی با اشاره به اجرای برخی تمهدیات ترافیکی در مسیر راهپیمایی شهر اراک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در اراک، مأموران راهنمایی و رانندگی محدودیت های ترافیکی را در برخی از مسیرهای عبور راهپیمایان عزیز اجرایی می کنند.


وی با اشاره به اینکه این محدودیت ها از ساعت 8 صبح روز جمعه سوم مردادماه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان مراسم راهپیمایی روز قدس ادامه دارد، افزود: این محدودیت ها به منظور آرامش و آسایش راهپیمایان روز جهانی قدس صورت می گیرد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مسیر راهپیمایی روز قدس از میدان شهدا به سمت خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل اله نوری و خیابان های منتهی به بیت المقدس است، ادامه داد: محدودیت های ترافیکی ضمن اعمال در مسیر اعلام شده در خیابان های شهید رجایی، خیابان مخابرات و انتهای خیابان جهاد نیز اجرایی خواهد شد.


سرهنگ امیدی خاطر نشان کرد: در این راستا از ساعت یک بامداد روز جمعه نسبت به پاک‌سازی مسیر راهپیمایی اقدام می شود.


این مقام مسئول ادامه داد: شهروندان از پارک وسایط نقلیه شخصی خود در مسیرهای اعلام شده جدا خودداری کنند، در غیر این صورت ضمن اعمال قانون وسیله نقلیه متخلف به پارکینگ نیز منتقل خواهد شد.


وی روز قدس را روز مبارزه با صهیونیسم اشغالگر دانست و بیان کرد: در این روز باید فضا را برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس فراهم کنیم.


رئیس پلیس فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: روز جهانی قدس امسال نیز همچون سنوات گذشته با حضور گسترده اقشار مهتلف مردم از پیرو جوان و کوچک و بزرگ برگزار خواهد شد و بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد زد.


پایان پیام/
 

کد خبر 388590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha