اجرای برنامه های مختلف به همت کمیته های عبادی، فرهنگی و تبلیغات

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: کمیته های عبادی، فرهنگی و تبلیغات برنامه های مختلفی برای دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات ورزشی دارند.

حسن سروش، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به آغاز برگزاری مسابقات سراسری دانش آموزان ابتدایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به منظور تقویت روحیه دینی و عبادی دانش آموزان در کنار ورزش کمیته عبادی و فرهنگی- تبلیغات تشکیل شده و برنامه های متنوعی را در زمان برگزاری مسابقات دارند.


وی افزود: اقامه نماز جماعت، برگزاری مسابقات اعتقادی برای دانش آموزان، راه اندازی رادیو اردو و مصاحبه با دانش آموزان و مربیان شرکت کننده و برگزاری جنگ های شبانه و مسابقات سرگرمی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این کمیته ها است.


سروش درادامه افزود: امسال استان مرکزی افتخار میزبانی بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی دختر و سی و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر ابتدایی در رشته های توپی را داریم.


معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: مسابقات دختران از 13 تا 17 مردادماه و مسابقات پسران از 21 تا 25 مردادماه برگزار می شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: اقامه نماز جماعت، برگزاری مسابقات اعتقادی برای دانش آموزان، راه اندازی رادیو اردو و مصاحبه با دانش آموزان و مربیان شرکت کننده و برگزاری جنگ های شبانه و مسابقات سرگرمی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای دانش آموزان ورزشکار در طول برگزاری مسابقات است.


تاکید بر میزبانی شایسته از دانش آموزان
سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز با اشاره به میزبانی استان در مسابقات ورزشی سال 89 و همچنین مسابقات قرآنی سال 90، گفت: امید است این دوره از مسابقات نیز با تلاش و همکاری اعضای کمیته های مختلف، بتوانیم میزبانی شایسته ای از شرکت کنندگان داشته و به نحو مطلوب این دوره از مسابقات را برگزار کنیم.


وی افزود: بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی دختر و سی و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر ابتدایی در 4 رشته ورزشی شامل فوتبال، والیبال، بسکتبال و هندبال با حضور 3 هزار دانش آموز از سراسر کشور برگزار می شود.


کریم زاده با بیان اینکه هر یک از دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات به عنوان یک گردشگر محسوب می شوند، ادامه داد: باید تلاش شود خاطره خوشی از مسافرت به استان در ذهن آنها ایجاد شود.


تشکیل 12 کمیته برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات سراسری
مهدی دمنه، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی نیز با اشاره به این که این مسابقات در دو بخش دانش آموزان دختر و پسر برگزار می‌شود، گفت: مسابقات دختران از 13 تا 17 مردادماه و مسابقات پسران از 21 تا 25 مردادماه برگزار می شود.


این مقام مسئول ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسابقات در هفت سالن ورزشی شهید باهنر، 13 آبان، یادگار امام، الزهرا(س)، سالن ورزشی دانشگاه صنعتی، سالن ورزشی الغدیر و سالن ورزشی دانشگاه اراک برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه به منظور اجرایی شدن هر چه بهتر این مسابقات 12 کمیته تشکیل شده است، اضافه کرد: این کمیته ها شامل کمیته های حراست، فرهنگی، ارزیابی، روابط عمومی و اطلاع رسانی، پزشکی و سلامت، پذیرش، اسکان و تغذیه، توزیع جوایز و ثبت نتایج، تجهیز و ساماندهی فضاهای ورزشی، تدارکات، نقلیه، مالی، بودجه و اعتبارات است.


فعالیت 6 اکیپ خبری به منظور پوشش مسابقات سراسری ورزش دانش آموزی

محسن صفایی، رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: 6 اکیپ خبری برای پوشش مناسب و کامل این دوره از مسابقات تشکیل شده است.


وی افزود: تلاش می شود با بهره گیری از ظرفیت های رسانه های سراسری و نشریات محلی استان، پوشش خبری این دوره از مسابقات به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.


این مقام مسئول همچنین از تدوین نشریه مسابقات ورزشی خبر داد و گفت: این نشریه در 26 صفحه تدوین و موارد مختلفی از جمله معرفی مشاهیر، جاذبه های تاریخی و گردشگری استان و ... گنجانده شده است.


پایان پیام/

کد خبر 390495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha