حضور 3 هزار زاِئر اصفهانی در بارگاه امامزاده زبیده خاتون شهر نراق

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان از حضور سه هزار زائر اصفهانی در بارگاه ملکوتی امامزاده زبیده خاتون علیهاالسلام شهر نراق خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا آسوده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان با اشاره به اینکه بقاع متبرکه همواره مامن امنی برای زائران و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت بوده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: از ظهر امروز 23 مرداد کاروان 3 هزار نفره زائران اصفهانی در بارگاه ملکوتی این امامزاده حضور می یابند.


وی افزود: این زائران به مدت 10 سال است که به همراه خانواده در قالب کاروان هیئت منتظران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده زبیده خاتون علیهاالسلام شهر نراق شرف یاب شده و با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی به مدت دو روز در این بارگاه حضور دارند.


حجت الاسلام آسوده، ادامه داد: این زائران از مردم شهر خوارسگان اصفهان هستند که در قالب هیئتی متشکل از زن و مرد و کودک و جوان در این بارگاه ملکوتی حضور یافته و عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام نشان می دهند.


حجت الاسلام آسوده، افزود: این هیئت 3 هزار نفرده از بعد از ظهر پنج شنبه 23 مرداد در این بارگاه ملکوتی حضور یافته و به اقامه نماز، سخنرانی، قرائت دعای کمیل، دعای ندبه و راز و نیاز می پردازند و تا ظهر روز جمعه در این مکان معنوی حضور دارند.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این مراسم از سخنان حجت الاسلام غلامی، و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام بهره مند می شوند.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان بیان کرد: بقاع متبرکه همواره مامن امنی برای مردم بشمار می رود و حضور در این اماکن مقدس باعث آرامش و تسلی خاطر مردم می شود.


حجت الاسلام آسوده اظهار کرد: با توجه به علاقه مردم برای حضور در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه باید با فراهم کردن زیرساخت ها، بهسازی و بازسازی فضاهای بقاع زمینه آسایش مردم را فراهم کنیم.


این امامزاده از دختران امام جواد علیه السلام است شد که در 7 کیلومتری جنوب غربی شهر نراق در منطقه ای به نام بیدشک واقع شده و بقعه متبرکه آن حضرت زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان اهل بیت علیه السلام است. 


پایان پیام/

کد خبر 393382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha