رییس جمهور نسبت به احصاء مشکلات استان اردبیل مصمم است

خبرگزاری شبستان: فرماندار اردبیل گفت: رییس جمهور نسبت به احصاء مشکلات استان اردبیل مصمم است چراکه این سفر می تواند برکات فراوانی داشته باشد.

جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل در خصوص استقبال مردمی اظهارکرد: ما امروز شاهد حضور مردم در سطح گسترده از همه نقاط استان در مسیر استادیوم هستیم.


وی، با اشاره به بررسی های صورت گرفته مشکلات استان در تهران و اردبیل، افزود: این مشکلات در سطح هیئت وزیران و با حضور خود رییس جمهور بررسی شده و تمام نیازها و استعدادهای استان مشخص شده است.


زنجانی، موضوع این مشکلات را در حوزه های اشتغال، سرمایه گذاری، آب، راه آهن و نیروگاه بیان کرد و گفت: نیازهای منطقه از طریق امام جمعه و استاندار و نمایندگان به حضور رییس جمهور بیان خواهد شد.


فرماندار اردبیل، ادامه داد: خود رییس جمهور نیز نسبت به احصاء مشکلات استان اردبیل پیگیر و مصمم هستند و ما امیدواریم در این سفر کاروان دولت تدبیر و امید شاهد اجرای برنامه های کاری و خبرهای خوش از سوی دولت باشیم.


این مقام مسئول، در پایان سخنان خود از مردم خواست در لحظه ورود به استادیوم از ازدحام خودداری کرده و از همین لحظه آرام ارام به سمت استادیوم رفته و در محل های مشخص شده، مستقر شوند.


زنجانی، در پایان سخنان خود فعالیت سامانه 111 سامد برای ثبت درخواست های مردمی را یادآور شد و تصریح کرد: سامانه ارتباطی الکترونیکی دولت و مردم به صورت شبانه‌روزی فعال است و تا روز جمعه آماده دریافت نظرات و پیشنهادات مردمی است.


پایان پیام/
 

کد خبر 395056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha