توسعه فرهنگی رمز موفقیت در همه امور است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا زمانی که توسعه فرهنگی مبدا اصلی نباشد، بدون شک در دیگر امور نمی ‌توان موفق عمل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت ‌الله سید شرف ‌الدین ملک ‌حسینی، نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز (8 شهریور) در نشست شورای اداری این استان ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و آغاز دهه کرامت، گفت: انجام هر اقدامی باید بر مبنای تفکر و تعقل باشد تا نتیجه ‌ای ارزنده و مثبت در برداشته باشد.

آیت ‌الله ملک ‌حسینی مدیریت عقل را استفاده از امکانات و اعتبارات ندانست و افزود: بدون شک اگر مدیر هستیم باید در جهت افزایش معرفت تلاش کنیم از این ‌رو مدیریت بر پایه پول و اعتبار، مدیریت عقل نیست.

وی با بیان این که اگر قرار است حرکتی معقول اتفاق بیفتد، باید به صورت نردبانی و پلکانی باشد، بیان داشت: باید از هرگونه بلندپروازی و وعده‌ های بی‌اساس خودداری کرد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: تا اعتبارات هست آن هم در سطح کلان کار م ی‌شود و با اتمام آن کارها به نوعی نیمه ‌کاره رها می ‌شود که این امر با مدیریت عقل سازگار نیست.

ملک ‌حسینی با بیان این که پول و اعتبار، سنگ و خاک، آب و معادن و .. زمانی که در خدمت عقل هستند سرمایه و ثروت عظیمی محسوب می ‌شوند، عنوان کرد: اگر این گونه نباشد، جزء مضرات است.

نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا توسعه فرهنگی مبدا اصلی نباشد، بدون شک در دیگر امور نمی ‌توان موفق عمل کرد.

آیت الله ملک حسینی با ابراز گلایه مندی از مسئولان که همواره در سخنان خود به اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی سخن می ‌گویند، گفت: کمتر کسی به مسائل فرهنگی توجه و یا صحبت می ‌کند که انتظار می ‌رود توجه‌ به این مهم بیشتر شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نام گذاری شده اقدامات شایسته در حوزه فرهنگ استان صورت گیرد.

ملک حسینی از مدیران خواست تا درک درستی از مباحث استانی داشته باشند تا جلوی اشتباهات گرفته شود چرا که کهگیلویه و بویراحمد از صفر آغاز نکرده؛ بلکه زیر صفر شروع کرده تا به صفر رسیدیم.

پایان پیام/

 

کد خبر 397840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha