جشنواره های دهه کرامت عطر رضوی را در کهگیلویه و بویراحمد پراکنده است

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیر از برگزار کنندگان جشنواره رضوی، گفت: برگزاری جشنواره‌ های مختلف در سطح شهرستان‌ های استان کاری بزرگ و معنوی و باعث پراکنده شدن عطر رضوی در استان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (18شهریور) در آیین تجلیل از هنرمندان و دستندرکاران اجرایی جشنواره های دهه کرامت، گفت: برگزاری چنین برنامه ‌های فرهنگی در استان جای سپاس گذاری دارد.

خادمی با تاکید بر این که در دهه کرامت که از آغاز تولد کریمه اهل ‌بیت حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) است و نسیم رضوی در جای جای ایران اسلامی پراکنده است، گفت: استان از این قاعده مستثنی نبوده و برگزاری جشنواره‌های دهه کرامت نشانی از این امر دارد.

وی ضمن قدردانی از حضور خادمان رضوی در این استان، اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌ های مختلف در سطح شهرستان‌ های کهگیلویه و بویراحمد کاری بزرگ و معنوی است و باعث پراکنده شدن عطر رضوی در استان شده که جا دارد از دست ‌اندرکاران و عوامل اجرایی این جشنواره ملی تشکر و قدردانی کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: هنر را در خدمت مذهب خصوصا ترویج اهل ‌بیت قرار دادن کاری خوب و ارزنده است که امیدواریم با حمایت هرچه بیشتر مسئولان فرهنگی کشور شاهد رشد روزافزون در این عرصه باشیم.

خادمی با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره‌ های دهه کرامت در سطح شهرستان‌ های هشت‌ گانه کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: اوج هنر در این است که در خدمت اهل ‌بیت (ع) و نشر آن در جامعه باشیم.

این مسئول با بیان این که مردم مومن و متدین کهگیلویه و بویراحمد همواره عشق و ارادت خود به اهل‌ بیت (ع) را به اثبات رساندند، گفت: استقبال مردمی از جشنواره‌ ها و جشن‌ های دهه کرامت ستودنی بود که امیدواریم حضور آنها همواره پررنگ ‌تر شود.

پایان پیام/

کد خبر 400559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha