جمع آوري بيش از 156 ميليون ريال صدقه در شهرستان چرام

خبرگزاری شبستان: مدير کميته امداد امام خميني (رحمه الله تعالی علیه) شهرستان چرام از جمع آوري بيش از 156 ميليون ريال صدقه در کميته امداد اين شهرستان در مهرماه سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، علي حسن مظاهري، مدير کميته امداد امام خميني (رحمه الله تعالی علیه) شهرستان چرام امروز (10 آبان)، گفت: قرآن کريم براي برقراري تعادل و توازن ميان فقر و غنا در جامعه، به مؤمنان دستور داده تا از طريق انفاق، سعي کنند فاصله طبقاتي را به حداقل برسانند.

وي افزود: در اين راستا در آيات فراواني از قرآن به تشويق انفاق کنندگان پرداخته، در تعدادي از آيات به آنها پاداش اخروي را بشارت داده، در برخي آيات هم انفاق را از اوصاف پرهيزکاران برشمرده است.

مظاهري اظهار داشت: در اين راستا کميته امداد شهرستان چرام با نصب صندوق هاي صدقات در سطح شهر در راستاي جمع آوري کمک هاي مردم خداجوی اين شهرستان و رساندن آن به دست فقرا، گام برداشته است.

این مسئول با اشاره به اين که در حال حاضر 6 هزار و 343 صندوق بزرگ، متوسط و کوچک در شهرستان چرام نصب و توزيع شده، گفت: مردم مومن و خداجوي شهرستان چرام کمک هاي خود را از اين طريق به دست نيازمندان واقعي مي رسانند.

مظاهري تصريح کرد: پرداخت صدقه و انفاق موجب کاهش اختلاف طبقاتي بين نيازمندان و اغنيا و بر طرف شدن مشکلات مددجويان نيازمند مي شود.

مدير کميته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) شهرستان چرام با تاکيد بر اين که مبلغ 156 ميليون ريال در مهر ماه سال جاري از طريق صندوق هاي صدقات واقع در سطح شهرستان جمع آوري شده، گفت:از کليه مردم مومن اين شهرستان که کميته امداد را در امر ياري رساندن به مددجويان و نيازمندان کمک مي کنند، تقدير و تشکر مي کنيم .

پایان پیام/

کد خبر 414249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha