جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه کانون های مساجد تهران برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری فجر، با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان، گفت: آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره(10 آذر) است.

مجید وفامهر مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری فجر مسجد حضرت زینب(س) به خبرنگار شبستان گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در هفت رشته برگزار می شود.

 

وی گفت: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این جشنواره به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 55309261-021 از ساعت 30/8 تا 30/14 تماس حاصل کنند.

 

وفامهر، افزود: البته پست های الکترونیکی 1477fajr@gmail.com  وmatan5564@gmail.com نیز یکی دیگر از راه های ثبت نام در این جشنواره است.

 

وی زمان برگزاری آزمون مفاهیم را (7 آذر) همزمان با سراسر کشور اعلام کرد و گفت: آزمون مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه در دو بخش خواهران و برادران و در دو مقطع سنی8 تا 15 سال و 16 تا 30 سال برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری فجر، با اشاره به اینکه آزمون شفاهی این دوره نیز ( 14 آذر)است، عنوان کرد: این بخش، شامل رشته های قرائت، حفظ ، اذان، ترتيل و تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز است.

 

وی عنوان کرد: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.teh-fajr.ir/ مراجعه کنند.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری فجر مسجد حضرت زینب(س) مجری برگزاری نهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های مساجد است.

 

پایان پیام/

کد خبر 418044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha