بازدید نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی از بسیج رسانه استان یزد

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار از بسیج رسانه استان یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی امروز(15 مرداد) با حضور در دفتر بسیج رسانه استان یزد به مناسبت روز خبرنگار با سید حسین راسخی، مسئول بسیج رسانه یزد گفت و گو کرد.

محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: رسانه ها در جامعه قدرت بالایی دارند که ما در این راستا باید از این توانایی به خوبی استفاده کنیم تا بتوانیم جامعه را به آگاهی سالم از جامعه برسانیم.

وی افزود: امروز بسیج رسانه نهادی ارزشمند است که می تواند با همراهی رسانه های مختلف به صورت جهانی عمل کند و در راستای توسعه و  پیشبرد اهداف جامعه اسلامی گام بردارد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه دارای ظرفیتی است که می تواند تمامی رسانه ها را دور هم جمع کند و با توجه به اهداف مشترک جامعه و حکومت اسلامی در این راستا فعالیت کند.

سید حسین راسخی، مسئول بسیج رسانه استان یزد نیز در این نشست با اشاره به فعالیت های این سازمان در استان یزد گفت: سازمان بسیج رسانه یک سازمانی با ماهیت انقلابی و فرهنگی و مروج اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و در جهت بصیرت افزایی ، مهارت افزایی و انسجام رسانه ای در بین اصحاب رسانه ایجاد شده است.

وی افزود: هدف ما، جمع کردن و بسیج اصحاب رسانه استان یزد حول محور ولایت و تشکیل جبهه انقلاب رسانه ای و آفندی در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن و نظام سلطه است.

پایان پیام/

کد خبر 477252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha