هدف از انقلاب های عربی رسیدن به مدل انقلاب اسلامی ایران است

سارومپائیت مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران را بهترین مسابقه در کل جهان دانست وگفت: هدف از موج بیداری اسلامی و انقلاب های عربی رسیدن به مدل انقلاب اسلامی ایران است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، فخرالدین سارومپائیت، داور کشور اندونزی بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم گفت: قرآن باعث اتحاد انقلاب های در حال شکل گیری در کشورهای جهان عرب می شود و هدایت این موج بیداری اسلامی بر عهده کلام وحی است و انقلاب اسلامی ایران الگوی انقلاب های عربی و موج بیداری اسلامی است و سرمنزل مقصود نسیم بیداری اعراب، رسیدن به نمونه ای از انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه درباره سطح مسابقات ایران در مقایسه با سایر مسابقات افزود: مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران بهترین مسابقه در کل جهان است برای برگزاری این مسابقات در کشور ایران، سعی و تلاش زیادی از سوی ارگان های مسئول صورت گرفته است که نشانه ارزش بالای قرآن در کشور ایران اسلامی است.

داور مالزیایی مسابقات بین المللی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن که در مسابقات قرآن سال 2001 ایران نیز مقام اول رشته قرائت را کسب کرده است، تصریح کرد: من در سال های اخیر نیز در مسابقات بین المللی قرآن کریم شرکت کردم و هر ساله شاهد ارتقای کیفی و کمی این مسابقات هستم.

سارومپائیت درباره استفاده نرم افزار در داوری خاطر نشان کرد: به نظر من نرم افزارهای به کار گرفته شده در داوری این مسابقات باعث افزایش دقت داوری و در نهایت ارتقای عدل و انصاف در قضاوت مسابقات می شود.

 

پایان پیام/

 



 

کد خبر 49405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha