اصلاح طلب و اصولگرا در هدف یکی هستند

خبرگزاری شبستان: عضو مجمع روحانیون مبارز با اشاره به اهداف احزاب سیاسی گفت: اصلاح طلب و اصولگرا در هدف یکی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سیدعبدالواحد موسوی‌لاری، عضو شاخص مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دولت اصلاحات شب گذشته (۳۰آذر) در دانشگاه یزد گفت: اصلاح طلب و اصولگر در هدف یکی هستند اما در اجرا با یکدیگر متفاوت هستند.

وی افزود: هر کسی که در این انتخابات تایید و یا رد صلاحیت شد باید به قانون عمل کند ولی در این راستا نیز با توجه به این که صلاحیت ها حق الناس است مسئولان می خواهیم که شرایط بی‌اعتمادی مردم را فراهم نکنند.

عضو مجمع روحانیون مبارز خاطرنشان کرد: اصلاح طلبات براساس اصولی حرکت می کنند که در انتخابات پیش رو باید فرد مورد اعتماد و مناسب را انتخاب کنند و از رقابت با یکدیگر در حوزه ها یکسان باید بپرهیزند.

حجت الاسلام موسوی لاری خاطرنشان کرد: مسکن مهر یکی از طرح های نادرست بود زیرا تناسب جمعیتی در ان ها رعایت نشده است و مردم نیز می توانند با قیمت پایین تر از مسکن مهر نیز خانه دار شوند.

وی ادامه داد: جنبش‌های دانشجویی همیشه در تحولات پیشرو و اثرگذار بوده‌اند، اگرچه  در زمان‌های مختلف میزان اثرگذاری آن‌ها کم و زیاد شده است. از دانشجویان تقاضا می‌کنم انتخابات را به فضای تضارب آرا تبدیل کنند.
لازم به ذکر است این مراسم همراه با حاشیه های بود که در ابتدای مراسم حراست دانشگاه از ورود دانشجویان بدون کارت دانشجویی جلوگیری می کرد که با اعتراض دانشجویان همراه شد.

در ادامه از ورود برخی از خبرنگاران نیز جلوگیری شد و پس از این که مجری جلسه اجازه تریبون به دانشجویان نداد دانشجویان اعتراض کردند.

در ادامه دانشجویان به گزینشی بودن سوالات اعتراض کردند و پس از ناتمام گذاشتن پرسش و پاسخ توسط موسوی لاری دانشجویان اعتراض کردند که با فحاشی و ضرب و شتم دانشجویان همراه شد و پای یکی از دانشجویان نیز شکست و به بیمارستان منتقل شد.

 

 

 

 

کد خبر 509572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha