برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری درایام الله دهه فجر در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری درایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد استان یزد، علی غیاثی ندوشن امروز( 14 دی) در نشستی با انجمن ها و موسسات فرهنگی و هنری استان یزد که به مناسبت هرچه باشکوه برگزار شدن ایام الله دهه فجر برگزار شد،اعلام کرد: امید افزایی،همدلی و همزبانی و مردمی بودن برنامه های فرهنگی و هنری رویکرد جدید کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان یزد است.

وی همچنین خواهان استفاده بهینه ازظرفیت و پتانسیل موسسات فرهنگی و انجمن های استان شد و گفت:امسال با همکاری انجمن ها و موسسات فرهنگی استان یزد سعی خواهد شد برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزاری جشنواره تئاتر فجر،جشنواره شعر طنز و جشنواره هنرهای تجسمی را از مهمترین برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اعلام کرد.

غیاثی ندوشن در ادامه برگزاری شب شعر،نمایشگاه کتاب،اجرای تئاتر و طنز  و...را از دیگر برنامه این اداره کل عنوان کرد.

در این نشست هریک از اعضا نیز پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر بیان کردند.

کد خبر 512847

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha