نماز شُکر در مساجد خراسان جنوبی اقامه شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: مردم مومن و متعهد استان امشب و شب ۲۲ بهمن به شکرانه فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نماز شکر در مساجد اقامه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار در بازدید از کانون فرهنگی هنری شهرستان سربیشه با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز باید دستاوردها و ظرفیت های ایجاد شده به برکت انقلاب؛ برای نسل جوان و نوجوان که آن دوران را لمس نکرده اند، تشریح شود.

 

وی افزود: به تمامی ائمه جماعات، هیات امنا و مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد سطح استان توصیه شده است که از نمازگزاران حاضر در مساجد بخواهند در ۱۲ بهمن و ۲۲ بهمن به یُمن فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نماز شُکر اقامه کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی با تقدیر از اقدامات انجام شده در کانون شهید آوینی شهرستان سربیشه، بر تعامل هرچه بیشتر با دبیرخانه مساجد استان و همچنین مستندسازی اقدامات و برنامه های انجام شده در این کانون تاکید کرد.

 

حجت الاسلام سبزه کار همچنین در بازدید از کانون های فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(علیه السلام) و امام صادق(علیه السلام) شهرستان سربیشه بر ارتباط موثر مدیرکانون با هیات امنا، بسیج و امام جماعت مسجد تاکید کرد.

 

محمدرضا نخعی پور کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه مساجد استان نیز در بازدید از کانون شهید آوینی از پتانسیل و اقدامات انجام شده مختلف فرهنگی در این کانون قدردانی کرد و به مدیر فرهنگ و ارشاد شهرستان سربیشه توصیه کرد: با توجه به تجربه و تخصص مدیران و اعضای کانونهای فرهگنی هنری مساجد در مسائل فرهنگی مختلف، مسئولان انجمن های فرهنگی هنری خود را از بین آنها انتخاب کند.

 

نخعی پور با اشاره به اینکه همه ساله اعتبار و تجهیزات مختلفی به کانونهای فرهنگی هنری داده می شود، از مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان سربیشه خواست آنها نیز از کانونهای مساجد شهرستان حمایت مادی و معنوی داشته باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی نیز در این بازدید پیشنهاد کرد این کانون به عنوان کانون معین شهرستان سربیشه معرفی شود.

 

در این بازدید سه میلیون ریال به منظور تجهیز خانه نور کانون فرهنگی هنری شهرستان سربیشه اختصاص یافت.

 

همچنین حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با حجت الاسلام سنجری امام جمعه سربیشه و امام جمعه درح دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار بر راه اندازی کانونهای فرهنگی هنری در روستاهای مرزی تاکید کرد. ائمه جمعه سربیشه و درح نیز قول مساعد برای پیگیری و راه اندازی کانونهای فرهنگی هنری در نقاط روستایی را دادند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 519692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha