جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت انجمن اسلامی دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، جشن پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «من ایرانی ام» به همت انجمن اسلامی دانشگاه یزد شب گذشته(24 بهمن) با حضور پدر شهید احمدی روشن و عباس سلیمی نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در دانشگاه یزد برگزار شد.

رحیم احمدی روشن، پدر شهید احمدی روشن ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: اگرچه من فرزندم مصطفی را از دست دادم اما به برکت خون او هزاران مصطفی دیگر در جامعه پرورش پیدا کرد.

وی افزود: شما دانشجویان بودید که با شعارهای توام با عقلانیت خود در راستای تغییر رشته خود به فیزیک هسته ای گام برداشتیم به نحوی که در انقلاب این کاری بی نظیر بود.

پدر شهید احمدی روشن با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای صنعت هسته ای در کشور گفت: ما در دوره های مختلف با فراز و نشیب های فراوانی در زمینه هسته ای همراه بودیم به طوری که در سال 84 تمامی صنعت هسته ای ما مهر شد اما پس از نمایان شدن خباثت های استکبار به دستور مقام معظم رهبری بسیاری از این مهرها توسط گروهی از جوانان مانند احمدی روشن باز شد و این جوانان فکر کردند که خاکریزی نو با نام فناوری برای مقابله با دشمنان دارند.

احمدی روشن گفت: اگرچه رهبری بارها در خصوص پراکنده شدن دانشمندان هسته ای بیان کردند و در تریبون نماز جمعه نیز این امر بیان شد اما این کار ادامه داده شد و مکان های امنی همچون نطنز غیر فعال شد و به نحوی سانتریفیوژها کنار گذاشته شد که اگر روزی دوباره بخواهیم آنها را راه اندازی کنیم دیگر توان آن را نداریم.

سلیمی نمین، مدیر دفتر مرکز مطالعات ایران نیز در این مراسم با اشاره به تلاش های دشمنان در راستای تفرقه در کشور گفت: دشمنان در تلاش هستند تا به نام اصولگرایی و اصلاح طلبی بین جامعه تفرقه بیاندازند و ما باید با اتحاد از این تفرقه ها جلوگیری کنیم.

در ادامه این مراسم نیز میلاد هارونی، خواننده انقلابی سروده های خود در خصوص انقلاب، شهید احمدی روشن، مادر اجرا کرد.

همچنین در این مراسم نیز کیک تولد انقلاب اسلامی بریده شد و پس از آن نیز لوحی به رسم یادبود به پدرشهید احمدی روشن داده شد.

کد خبر 523335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha