پیشرفت جامعه اسلامی در گرو همکاری و هماهنگی بخش های مختلف است

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: پیشرفت جامعه اسلامی در بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی مرهون همکاری و هماهنگی بخش های مختلف جامعه با یکدیگر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار کاظم مجتبایی، فرمانده انتظامی استان مرکزی صبح امروز (9 مرداد) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که با حضور وزیر کشور، وزیر بهداشت، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، گفت: پیشرفت اقدامات عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی در سایه همکاری بخش های مختلف جامعه محقق می شود.

 

وی افزود: به لطف خدا و با حمایت های استاندار مرکزی و شهردار محترم با صرف هزینه 8 میلیارد تومان ساختمان جدید فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی در فضای 10 هکتار و با زیر بنای 10 هزار متر مربع به بهره برداری رسید.


فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: اگر امروز در همه استان ها شاهد پیشرفت و رشد هستیم این مرهون تلاش های همه جانبه مسئولان و ملت بزرگ ایران است.


سردار مجتبایی اضافه کرد: در فرماندهی انتظامی استان با بهره گیری از مکانیسم انگیزشی و توجه به تعالی رفتاری سازمانی به دنبال بهبود در امور و تعامل بیشتر با قشرهای مختلف مردم و رضایت شهروندان هستیم.


گفتنی است، بهره برداری از 9 طرح عمرانی ، حضور در گلزار شهدا، برگزاری همایش بزرگ فرمانداران، بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان، نشست شورای تامین و نشست تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به استان مرکزی است.


پایان پیام/
 

کد خبر 55544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha