آگاهی نسبت به اتفاقات جهان امری اساسی برای ماست

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان گفت: آگاهی نسبت به اتفاقات جهان امری اساسی برای ما و مقابله با دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد امروز ( ۸ مرداد) در خطبه های نماز جمعه استان یزد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام صادق(ع) گفت: در دوره کوتاه امامت امام صادق(ع) بسیاری از معارف اسلامی و دانشگاهی شکل گرفت که ایشان یکی از معلمان بزرگ دینی در جهان اسلام است.

 

وی افزود: خودباوری یکی از اصول اساسی ما در کشور و جهان اسلام است زیرا بسیاری از کشورهای سعی دارند تا توانایی های ما را کم جلوه دهند و می خواهند که کشورهای بیگانه بر ما مسلط شوند.

 

امام جمعه یزد تصریح کرد: اگر ما به توانایی های خود باور پیدا کنیم بسیاری از مشکلات ما حل می شود و اقتصاد مقاومتی نیز نمونه بارزی از این خودباوری است که ما را به نقطه اصلی شکوفایی می رساند.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: مسئولان ما باید روشنگری را در راس کار خود قرار دهند زیرا بسیاری از کشورهایی همچون عربستان مدام بر اختلاف شیعه و سنی دامن می زنند و به دشمنان ما هر یاری را دادند تا بتوانند به ما ضربه بزنند.

 

امام جمعه یزد ادامه داد: ما باید در داخل و خارج نسبت به فعالیت ها و اتفاقات جهان آشنا باشیم زیرا در این صورت می توانیم توطئه های دشمنان را بشناسیم و اقدام به موقع داشته باشیم.

 

کد خبر 561931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha