مهلت ارسال آثار به بخش محیطی جشنواره فصلی تئاتر اصفهان تا فردا تمدید شد

خبرگزاری شبستان: زمان ارسال آثار در جشنواره فصلی تئاتر اصفهان در بخش نمایش های محیطی تا وقت اداری روز دوشنبه (۱۱ مرداد) تمدید شد.

محمدرضا رهبری، مدیر تالار هنر اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با بیان اینکه تالار هنر، دفتر تخصصی تئاتر شهر اصفهان است، گفت: این دفتر با هدف حمایت از هنرمندان و فعالان عرصه هنرهای نمایشی به برگزاری جشنواره فصلی تئاتر اقدام کرده است.


وی افزود: این جشنواره با هدف تقویت و ارتقای فرهنگ عمومی شهروندان شهر اصفهان با بهره گیری از هنرهای نمایشی در فصل تابستان در دو بخش نمایش های «بیرونی-محیطی» و «نمایش های کوتاه» برگزار می شود.


وی اظهار داشت: مضامین حقوق شهری، هویت و کرامات انسانی، تحکیم نهاد خانواده، فرهنگ همسایگی و آپارتمان نشینی، فرهنگ عفاف و پاکدامنی، مشارکت عمومی در زندگی شهری، تشکل های مردمی و نقش آن در فرهنگ شهری، نشاط و شادی و طراوت در زندگی شهری و خانوادگی از جمله موضوعات این جشنواره است.


مدیر تالار هنر اصفهان ادامه داد: از دیگر موضوعات این جشنواره می توان به مضامین مربوط به دفاع مقدس و فرهنگی ایثار، تکریم خانواده شهدا و معرفی شهدای اصفهان، معرفی مفاخر و نخبگان شهر اصفهان و موضوعات مرتبط با شهر اصفهان شامل تاریخ و ابنیه تاریخی، زاینده رود، جذب گردشگران و گردشگری اشاره کرد.


رهبری با اشاره به تمدید زمان ارسال آثار گفت: شرکت کنندگان برای ارسال طرح در بخش نمایش های بیرونی - محیطی تا (11 مرداد) به تالار هنر واقع در پارک لاله مراجعه کنند.

 

کد خبر 562226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha