هفدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های کشور آغاز به کار کرد

خبرگزاری شبستان: هفدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های کشور با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های کشور در دانشگاه یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، هفدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های کشور  امروز (31 مرداد) با حضور آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد؛ محمد صالح اولیا، رئیس دانشگاه یزد و جمعی از مسئولان استان یزد در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد آغاز به کار کرد.

 

ابوالفضل مظاهری، دبیر واحدروابط عمومی انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های کشور در این نشست با اشاره به میزبانی دانشگاه یزد از هفدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های کشور گفت: این نشست به مدت سه روز به منظور بررسی محور فعالیت های آینده ما انجام می شود.

 

وی افزود: اراده انقلابی، عمل جهادی به عنوان گفتمان کارآمد توسط دانشجویان انجمن اسلامی معرفی می شود که در صحبت های مقام معظم رهبری مبنی بر گفتمان سازی و طرح دیدگاه اقتصاد مقاومتی را مشاهده کرده ایم و ایشان نیز این وظیفه را بر دوش دانشجویان قرار داده اند.

 

دبیر واحد روابط عمومی انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های کشور بیان کرد: این گفتمان سازی به خوبی قابل مشاهده است که برگزاری انتخابات از جمله آنها است و ما وظیفه خود را در این اتفاقات گفتمان سازی می دانیم و امروز نیز اراده انقلابی و عمل جهادی را طلب می کند و باید بر آن تاکید شود.

 

مظاهری افزود: اگر رئیس جمهوری آینده ما نیز به این ۲ امر اساسی اراده انقلابی و عمل جهادی  عمل کند بسیاری از مشکلات ما کم می شود.

کد خبر 567552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha