برپایی مسابقه عکاسی با موضوعات قرآنی در بخش نوجوان نمایشگاه قرآن

مدیر بخش نوجوان نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوعات قرآنی در این بخش خبر داد و گفت: عکاسان نوجوان با توجه به موضوعات قرآن کریم می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

 اصغر مهرآیین، مدیر بخش نوجوان نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اعلام برنامه های این بخش در نمایشگاه قرآن کریم به خبرنگار شبستان گفت: بخش نوجوان نمایشگاه قرآن کریم از غرفه کارشناس خانواده و نوجوان تشکیل شده که در این بخش 3 نفر از کارشناسان حوزه روان‌شناسی، خدمات مشاوره‌ای را به نوجوانان و خانواده‌های آنها ارائه می‌دهند.
وی برگزاری مسابقه کتابخوانی، اعتقادی و اخلاقی، پاسخ به سؤالات دینی، گفت‌وگوی خودمانی و ارتباط چهره به چهره را از جمله برنامه‌های بخش نوجوان معرفی کرد و افزود: در غرفه‌های بخش نوجوان، مسئول غرفه، رهنمودهای لازم را به نوجوانان در زمینه‌های گوناگون ارائه می‌دهد، تا آنها بتوانند به طور صحیح، درباره مسائل پیرامون خود فکر کنند. 
مهرآیین برگزاری مسابقات قرآن کریم را از دیگر بخش‌های این غرفه دانست و ادامه داد: نوجوانان با شرکت در این مسابقات، دانش‌های قرآنی خود را مورد ارزیابی قرار می‌دهند که این مسابقه به صورت سؤالات تستی برگزار می‌شود.


وی بخش وبلاگ‌نویسی را از بخش‌های جذاب برای دانش‌آموزان دانست و گفت: در این بخش، علاوه بر آنکه نوجوانان با ساخت وبلاگ آشنا می‌شوند، اگر مطالبی را با نام خویش در وبلاگ شخصی‌اشان داشته باشند به این وسیله در دنیای اینترنت حضور می‌یابند.


مدیر بخش نوجوان نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عکاسی با موضوعات قرآنی را از دیگر برنامه های این بخش دانست و اظهار کرد: دانش‌آموزان می توانند عکس‌های خود را با موضوعات قرآنی در اختیار این بخش بگذارند تا پس از داوری هیئت داوران مبنی بر رعایت تکنیک‌های عکاسی و میزان اهمیت سوژه مدنظر، تعدادی از آنها به عنوان اثر برتر انتخاب شود.
 

مهرآیین با بیان اینکه بخش نوجوان نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم تلاش می‌کند، علاوه بر کمیت به لحاظ کیفیت نیز فعالیت خوبی را به نوجوانان ارائه دهد، ادامه داد: در همین راستا برخی از اساتید حوزه علمیه اجرای مسابقه، قصه‌گویی، طرح معما و برنامه‌های متنوعی را برای این گروه سنی بر عهده دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: طراحی چهره نوجوانان توسط طراحان نیز از بخش‌های جذاب غرفه نوجوان به شمار می‌رود که دختران و پسران با مراجعه به بخش مربوطه البته هر کدام به صورت مجزا، می‌توانند یادبودی را از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، برای خود داشته باشند.

مدیر بخش نوجوان نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مشاور تلفنی برای نوجوانان شهرستانی را از دیگر خدمات این بخش  دانست و افزود: نوجوانان شهرستانی می توانند با تماس با این بخش از مشاوره های تربیتی بهره مند می شود.
پایان پیام/


 

کد خبر 57284

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha