استقبال خانواده ها از بخش کودک بی نظیر بوده است

محسن حموله با اشاره به برنامه های متنوع قرآنی، بخش کودک نمایشگاه قرآن همچون تالار قصه ها و نمایش قرآنی، کارگاه سنجش معلومات قرآنی و خاطره نویسی گفت: استقبال از این بخش در مقایسه با سال گذشته بسیار چشمگیر است.

 

محسن حموله، معاون بخش کودک نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در رابطه با برنامه های بخش کودک به خبرنگار شبستان گفت: این بخش مشتمل بر 18 کارگاه و یک تالار نمایش سایه است که در این تالار قصه های قرآنی با موضوع کودکی، نوجوانی و بعثت پیامبر (ص) و همچنین کشتی نوح نبی برای بچه ها روایت می شود.

 

وی اظهار کرد: نمایش کشتی نوح نبی همه روزه در سه سئانس قبل از افطار و سه سئانس بعد از افطار در تالار نمایش سایه این بخش اجرا می شود.


حموله همچنین برگزاری کارگاه سنجش معلومات قرآنی را از دیگر برنامه های بخش کودک خواند و بیان کرد: مسابقات رایانه ای، روخوانی قرآن کریم، قصه گویی، خاطره نویسی، نقاشی دیواری، چاپ نقوش اسلامی، نقش برجسته، کاغذ دیواری، حل جدول های قرآنی، نقاشی رومیزی و سایر موضوعات از دیگر کارگاه هایی است که همه روزه و با حضور مربیان مجرب برای کودکان برگزار می شود.


وی با بیان اینکه تاکنون استقبال از بخش کودک نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بی نظیر بوده است، گفت: خوشبختانه در مقایسه با سالهای گذشته خانواده ها از این بخش استقبال خوبی داشتند.


معاون بخش کودک با اشاره به فضای اسلامی بخش کودک که به گفته وی متناسب با ماه مبارک رمضان طراحی شده است، بیان کرد: ما سعی کرده ایم در معماری این بخش از حجم های اسلامی استفاده کنیمٰ همچنین نوِپردازی این بخش نیز بی نظیر است.


پایان پیام/

 

کد خبر 57573

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha