استفاده از الگوی اسلام بر اساس قرائت امام (ره) مهمترین اصل جنگ نرم

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم قرآنی مهترین اصل استفاده دشمن از جنگ نرم را بهره گیری از الگو شدن اسلام شیعی براساس قرائت امام خمینی (ره)یعنی همان اسلام ناب محمدی دانست.

به گزارش خبرنگار شبستان، حجت الاسلام عیسی عیسی زاده، عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نشست راه های مقابله با جنگ نرم از دیدگاه قرآن گفت: در جنگ نرم تلاش برای تغییر اعتقادات و بینش های اساسی کشور و ملت مقصد است.
وی در ارتباط با پیشینه جنگ نرم به داستان آدم و ابلیس اشاره کرد و افزود: ابلیس از طریق سوگند و وعده دروغ نگاه ادم را تغییر داده و او را به لغزش وادار کرد.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مهمترین هدف جنگ نرم را تغییر بینش های بنیادین دانست و تصریح کرد: مهمترین اصل استفاده دشمن از جنگ نرم، استفاده از الگو شدن اسلام شیعی بر اساس قرائت امام خمینی (ره)یعنی همان اسلام ناب محمدی است.
حجت الاسلام عیسی زاده مهمترین ویژگی جنگ نرم آمیختن حق و باطل عنوان و خاطر نشان کرد: راههای مقابله در این جنگ تحکیم اعتقادات و باورهای دینی، ارتباط با محفل مذهبی و توجه به امر معروف و نهی از منکر است.
این استاد حوزه اظهار کرد: انس با قرآن توجه به عوامل وحدت بخش در جامعه، پرهیز از تفرقه، مدیریت رسانه ها در منزل از طریق نظارت والدین از جمله مهمترین راههای مقابله با جنگ نرم از دیدگاه قرآن است.
پایان پیام/
 

کد خبر 58454

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha