پاکستان  مبارزه با گروههای تروریستی فعال در این کشور را به ایران واگذار کند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:دولت پاکستان یا خود جلوی گروههای تروریستی فعال در این کشور را بگیرد یا اجازه دهد جمهوری اسلامی ایران با آنها مقابله کند.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سوال که چرا علی رغم حمایت های دولت پاکستان از گروه های تروریستی اقدامی علیه این کشور صورت نمی گیرد به خبرنگار شبستان گفت: اصولاً دولت پاکستان بر کل این کشور حاکم نیست و در درون حاکمیت اختلافاتی وجود دارد و اینگونه نیست که دولت پاکستان بر همه کشور حاکم باشد.

وی با اشاره به حضور گروه های تروریستی در مناطق خودمختار پاکستان اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت مرکزی بر همه این کشورها حاکم نیست لذا افرادی در مناطق خودمختار حضور دارند و فعالیت های تروریستی انجام می دهند.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: پیشنهاد ما به دولت پاکستان این است که یا خود جلوی این گروه های تروریستی را بگیرد و یا اجازه دهد جمهوری اسلامی ایران جلوی آنها را بگیرد.

وی ادامه داد: کمیسیون امنیت ملی قطعاً این موضوع را یعنی اتمام حجت با پاکستان برای نابودی گروههای تروریستی را پی گیری می کند زیرا می بینیم که این گروه ها بیشترین فعالیت خود را در ماه های اخیر در داخل خاک کشور ما انجام داده اند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه این گروه های تروریستی نوکر آمریکا هستند؛ گفت: اگر آمریکا بخواهد می تواند جلوی اینها را بگیرد زیرا این گروه ها نیروهای خودش هستند که برای ایجاد رعب و وحشت در منطقه ایجاد کرده است.

وی  با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره قربانی تروریسم بوده است،یادآور شد: سی سال است که دشمنان انقلاب و نظام با تو طئه ها و نقشه های خود دست به اقدامات تروریستی در داخل خاک ما می زند تا شاید به مقاصد خود برای ضربه زدن به انقلاب برسد ولی اینگونه اقدامات نه تنها تاثیری در اراده مردم ما برای دفاع از ارزشهای دینی و انقلابی شان ندارد؛ بلکه نظام و انقلاب را بیمه می کند.

پایان پیام/

کد خبر 6022

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha