بررسی میزان استفاده مردم یزد از حق بیمه با توجه به قرار شدن در قطب پزشکی منطقه

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم یزد با اشاره به قطب بودن استان یزد در زمینه پزشکی در منطقه گفت: میزان استفاده مردم یزد از حق بیمه خود بایستی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی روز گذشته (2 بهمن) در نشست مجمع نمایندگان استان یزد با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد و حوزه سلامت و درمان استان با اشاره به اهمیت درمان و بهداشت در زندگی مردم گفت: یکی از مهمترین وجوه تلاش مسئولان در زندگی مردم در خصوص سلامت و بهداشت است که اهداف اساسی انقلاب نیز بر همین اصل است.

 

وی افزود: ما در زمینه عدالت در بخش درمان و سلامت بایستی گام هایی برداریم که با توجه به درآمد تیم دکتری و پرستاری و مقایسه انها میتوان یکی از برنامه ها را در زمینه ممنوعیت داشتن مطب توسط پزشکان بیمارستان ها را داشته باشیم.

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یک  شغله بودن از تاکیدات ما است که در برنامه ششم توسعه نیز این مرد گنجانده شده و بایستی اجرا شود  و درا ین راستا نیز تاکید بر منفعت عام در جامعه است.

 

موسوی تصریح کرد: قانون در راستای عدالت اجتماعی بایستی شکل گیرد و نمایندگان نیز بر این امر تاکید دارند و امیدواریم که این امر نیز انجام شود.

 

وی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند تا عدالت در سلامت در زندگی مردم نیز به خوبی اجرا شود و از این طرح سلام نیز به خوبی حمایت می کنند ولی در این زمینه نیز دقیق تر بایستی این برنامه را بررسی کنند و اثرات آن در استان یزد را نیز مورد توجه قرارد هیم.

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مباحث ما در  استان یزد در خصوص استفاده از حق بیمه مردم یزد توسط مردم استان های دیگر است که باید این را نیز در سطح کشور مورد بررسی قرار دهیم.

 

کد خبر 603305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha