انقلابی بودن مهمترین شاخصه دانشجویان برای ایستادگی در برابر دشمنان

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به تلاش دشمنان برای دور کردن مردم از انقلاب گفت: انقلابی بودن مهمترین شاخصه دانشجویان برای ایستادگی در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید حسین راسخی، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد شب گذشته در مراسم اختتامیه جشنواره رویش استان یزد گفت: امروز دشمنان سعی دارند تا مردم ما را از نظام دور کنند و نسل سوم و چهارم انقلاب را نیز به دور از روحیه انقلابی نگه دارد.

 

وی افزود: یکی از مهمترین اقشاری که می تواند به خوبی در جامعه اثرگذار باشد و در مقابل دشمنان ایستادگی کند، دانشجویان هستند.

 

مسئول بسیج دانشجویی یزد تصریح کرد: امروز دانشجویان می توانند با تلاش و پشتکار و پیشرفت های علمی خود در مقابل دشمنان بیاستند و تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

 

راسخی ادامه داد: دانشجویان باید با تحصیل علوم و پیشرفت در تمامی جنبه های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی راه را بر دشمنان تنگ کنند و گفتمان های امام (ره) و رهبری را در جامعه نشر دهند.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره « رویش » به میزبانی بسیج دانشجویی یزد گفت: بیش از 830 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که استقبال مناسبی از دانشجویان به این جشنواره شده است.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد تصریح کرد: این جشنواره در بخش های هشت  رشته هنری تئاتر، فیلم، کاریکاتور، شعر، پوستر و نقاشی و خاطره نویسی بوده است.

 

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم نیز از نفرات برتر این جشنواره تجلیل شد.

کد خبر 610445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha