برگزاری مسابقه پیامکی در بخش رسانه های دیجیتال

مسئول غرفه مسابقات بخش رسانه های دیجیتال نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به معرفی مسابقات گوناگون این غرفه با موضوعات قرآنی و دینی پرداخت و از برگزاری مسابقه پیامکی روزانه در این بخش خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبستان، سیدمجید میرمجیدی، مسئول غرفه مسابقات بخش رسانه های دیجیتال نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به فعالیت های بخش مسابقات، گفت: بخش دیجیتال در نمایشگاه نوزدهم با سال های گذشته قابل مقایسه نیست؛ زیرا همه غرفه داران در بخش دیجیتال، دارای تخصص و صاحبان شرکت های فعال و دارای مجوز از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال هستند.

 

میرمجیدی اضافه کرد: برترین دستاورد های رسانه های دیجیتال در امور قرآنی و دینی، در نمایشگاه امسال به بازدیدکنندگان ارائه شده اند که نرم افزار سروش ایمان، یکی از این محصولات است.
وی در این باره توضیح داد: در بخش مسابقات، بازدیدکنندگان از کمترین سنین تا کهنسال ترین افراد با قراءت آیاتی از قرآن کریم، توسط نرم افزار سروش ایمان، ارزیابی می شودند و صحت قرآئت و صو ت و لحن آنان به صورت رایانه ای بررسی و بازگو می شود.

 

مسئول غرفه مسابقات بخش رسانه های دیجیتال، با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی روزانه در این غرفه، ادامه داد: هر روز یک پرسش دینی در این غرفه طرح می شود و علاقه مندان با ارسال پیامک به سامانه پیامکی بخش مسابقات، در مسابقه شرکت می کنند که هر شب به ده نفر از برندگان مسابقه، جوایزی اهدا می شود.
وی از اهدای نرم افزار های برگزیده جشنواره رسانه های دیجیتال به همه بازدیدکنندگان از غرفه مسابقات خبر داد و اظهار داشت: فرهنگ سازی برای تصحیح قرآئت قرآن و یادگیری دانسته های جدید قرآنی، مهم ترین اهداف این غرفه هستند.

 

میرمجیدی گفت:در بخشی از این غرفه، بازدیدکنندگان به ارائه ایده های نو برای ساخت بازی های رایانه ای اسلامی می پردازند که در روز پایانی نمایشگاه، به ایده برتر در این زمینه، یک دستگاه کامپیوتر نت بوک تقدیم می شود.
وی، همکاری مسئولان این نمایشگاه با بخش دیجیتال را بسیار خوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد در سال های آینده، شاهد رشد چشمگیر بخش دیجیتال در نمایشگاه قرآن باشیم.

 

شایان ذکر است، غرفه مسابقات نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نمایشگاه قرآن تا روز پایانی این نمایشگاه به کار خویش ادامه می دهد و هم زمان با غرفه های دیگر بخش دیجیتال، کار خویش را به پایان می رساند.
 پایان پیام/

 

کد خبر 61513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha