برگزاری یک هزار و ۵۰۰ یادواره شهدا از ابتدای سال ۹۵ در یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در سطح استان یزد گفت: یک هزار و۵۰۰ یادواره شهدا از ابتدای سال ۹۵ تاکنون در استان یزد برگزار شده است.

احمد ابراهیمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به خدمات ارائه شده در این نهاد در استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: ما در سالجاری سعی بر تحقق شعار سال در بخش های مختلف داشته ایم و تحقق اقتصاد مقاومتی را در برنامه ها لحاظ کرده ایم.

 

وی افزود: در این زمینه نیز برنامه هایی در جهت ملاقات عمومی با مردم در حال اجرا داریم که تمامی شهرستان ها مردم میتوانند در زمان های خاص با مسئولان استان در بنیاد شهید و امور ایثارگران ارتباط برقرار کنند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: طرح پایش سلامت، دیدار با بیماران در بیمارستان ها، خدمات الکترونیک نیز از جمله برنامه های دیگر ما است.

 

ابراهیمی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا نیز در استان به همت بخش های مختلف و مشارکت بسیار عظیم مردم در سال گذشته تعداد یک هزار و200 یادواره پیگیری شد که امسال نیز تاکنون یک هزار 150 یادواره برگزار شده است.

کد خبر 616882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha