پایگاه های اوقات فراغت روستایی، ظرفیت هایی که می تواند به خوبی در جامعه فعال شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره برگزاری افتتاحیه اوقات فراغت کشوری در روستای کارمزد در مازندران گفت: پایگاه های اوقات فراغت روستایی، ظرفیت هایی که می تواند به خوبی در جامعه فعال شود.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به آغاز به کار اوقات فراغت در سطح کانون های مساجد کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد کشور در روستای  کارمزد شهرستان سوادکوه در استان مازندران با حضور مسئولان کشوری برگزار شود.

 

وی با اشاره به برگزاری افتتاحیه برای اولین بار در روستاهای کشور گفت: این افتتاحیه که برای اولین بار در روستایی برگزار شد به عنوان نقطه قوتی برای ستاد عالی کانون های مساجد کشور و به خصوص کانون های روستایی است زیرا به نحوی این ها را دخیل می کند و به نحوی خلاء پر می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد ادامه داد: ما در استان یزد بیش از بیش از 790 کانون فرهنگی هنری در مساجد داریم که از این تعداد بیش از 260 کانون به صورت روستایی هستند.

 

رستگاری گفت: در این راستا در استان یزد تعداد  500 پایگاه اوقات فراعت داریم که بخشی از آنها روستایی است که برگزاری افتتاحیه این طرح در روستایی در سطح کشور میتواند نقطه عطفی برای این کانون های روستایی و پایگاه های اوقات فراغت در روستاها است.

 

وی بیان کرد: با توجه به وجود ظرفیت های متعدد در روستاها، ما می توانیم با همکاری دستگاه های مختلف پایگاه های اوقات فراغت را فعال تر کرده و این ظرفیت ها را شناسایی کنیم و به نحوی پایگاه های اوقات فراغت روستایی، ظرفیت هایی که می تواند به خوبی در جامعه فعال شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد ادامه داد: امیدواریم توجه به روستاها در بخش های مختلف و به خصوص کانون های فرهنگی هنری بتواند توانایی های آنها را به بروز و ظهور برساند.

کد خبر 640532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha