برگزاری المپیاد ورزشی بسیج و محلات استان یزد با عنوان گرامیداشت « یادوخاطره شهدای مدافع حرم»

خبرگزاری شبستان: معاون تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی در یزد گفت: برگزاری المپیاد ورزشی بسیج و محلات استان یزد با عنوان گرامیداشت « یادوخاطره شهدای مدافع حرم» ۵ مرداد در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد مهدی نیکونژاد، معاون تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد امروز (26 تیر) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ورزش بسیج در سال گذشته تاکنون در پنج محور برنامه های خود را پیگیری کرده است که قهرمانی، همگانی، زیرساخت ها، توسعه ورزش و پایگاه های استعدادیابی از جمله آنها است.

 

وی افزود: در بخش ورزش های همگانی بنابر مناسبت های طول سال، برنامه های خانوادگی داشته ایم و در تمام پایگاه های بسیج استان ابلاغ شده است و در این راستا نیز در هفته دفاع مقدس و کوهپیمایی خانوادگی در هفته بسیج  به صورت استانی داریم.

 

معاون تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: در زمینه زیر ساخت ها نیز بالغ بر 120 سالن و زیرساخت های ورزشی و ورزشگاه داشته ایم که 84 درصد آنها به بهره برداری رسیده است و مابقی آن تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

نیکونژاد ادامه داد: در حوزه آموزش نیز برنامه ریزی ارتقا سطح علمی ورزشی ورزشکاران، داوران و مربیان داشته ایم که اعزام ورزشکاران در دوره های مختلف از جمله این برنامه ها است.

 

وی گفت: پایگاه های استعداد ما تا سال 95 تعداد چهار پایگاه داشتیم که بر اساس ابلاغ سال 96 به 12 پایگاه و در تمامی شهرستان ها رسانده ایم.

 

معاون تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: در سال 95 در زمینه قهرمانی با مشارکت با سازمان های مختلف کاروان منتخب ورزش بسیج متشکل از 10 رشته و بالغ بر 70 ورزشکار به المپیادهای ورزشی کشور اعزام کردیم و نتیجه آن نیز کس عناوین برتر قهرمانی و عضویت در تیم ملی است.

 

نیکونژاد تصریح کرد: در سال جدید المپیادی را برگزار خواهیم کرد که در سال های گذشته با نام بسیج انجام شد ولی در سال جاری سپاه الغدیر استان یزد با همکاری سازمان فرهنگی ورزش شهرداری این المپیاد را با عنوان المپیاد ورزشی بسیج و محلات گرامیداشت « یادوخاطره شهدای مدافع حرم» در روز پنجشنبه 5 مرداد ماه در ورزشگاه شهید نصیری با حضور مردم استان برگزار می شود.

 

وی افزود: این رقابت ها تا پایان مردادماه برگزار می شود.

 

معاون تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما علاوه بر اهداف سازمانی هدیه دادن ورزش به خانواده ها است.

 

نیکونژاد بیان کرد: این المپیاد ماحصل رقابت ها و رویدادهای ورزشی 10 شهرستان است و در 25 رشته ورزشی در استان برگزار می شود.

کد خبر 642487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha